لیگ برتر فوتبال سرخپوشان با شلیک تک تیرانداز سابق/ پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک مغلوب تراکتور شد!


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900693

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با برتری تبریزی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 18 امشب (یکشنبه – 19 مهرماه) در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برای جام خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند. .

هواداران تبریزی با 2 برد متوالی قبل از تعطیلات لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و روزهای فیفا، پرسپولیس را با 14 امتیاز در صدر جدول و تنها رقیب سنتی خود به عنوان جدی ترین مدعی جدول رده بندی به مصاف پرسپولیس رفتند. . دومی کوتاهتر از خودش به نظر می رسید.

شاگردان قربان بردیف که در 5 بازی اخیر خود تا قبل از این دیدار مقابل سرخپوشان تهرانی شکست خورده بودند با انگیزه مضاعف به میدان رفتند اما از سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی برای حفظ برتری و افزایش فاصله با تمام توان وارد مسابقه شدند. در امتیاز با سایر رقبا

اگرچه طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بود این دیدار از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شود، اما به دلیل مشکل در پروژکتورهای این ورزشگاه، به گفته داور مسابقه 30 دقیقه به تعویق افتاد. مشکل جدی در ورزشگاه به طور کامل حل شده است. البته برخی شایعات نیز مبنی بر غیبت بازیکنان پرسپولیس در زمین به گوش می رسید.

در نیمه اول به دلیل تاخیر زیاد در اجرای این دیدار، بازی چندان هیجانی نبود و هر دو تیم در تلاش برای کنترل توپ و زمین بودند. این در حالی بود که بلاتکلیفی دقایق ابتدایی فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد و در این نیمه بدون موقعیت خاصی به تساوی بدون گل منجر شد.

در نیمه دوم هر دو تیم کمی جلوتر رفتند و هر کدام یک بار تور را به لرزه درآوردند اما شانس با محمد عباس زاده، مهاجم شمالی سابق تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر شد و او موفق شد علیرضا بیرانوند را روی یک ریباند به ثمر برساند. تیم سیاه تراکتور.باز که بعد از یک گل خوشحالی نداشت.

در صحنه بسیار مشکوک و جنجالی پس از آن، فنادی فر در حالی برای پرسپولیسی ها پنالتی اعلام کرد که مهدی ترابی هیچ کاری مقابل محمدرضا اخباری انجام نداد و نتوانست دروازه تبریزی ها را باز کند.


پرسپولیس صفر
گل:-


تراکتور یک
گل: محمد عباس زاده – 74

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا.
ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اکبری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حقوردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، گوستاوو، مهدی هاشم نژاد و محمد عباس زاده.


حاشیه پرسپولیس - نشست تراکتورسازی حضور دستیاران کی روش و اعتراض بیرانوند به تاخیر در شروع بازی


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید