لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از شکست خانگی مقابل القطر فرار کرد/ گل گهر برای اولین بار در آزادی مغلوب قرمزها نشد.

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782102

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در چارچوب دیداری از هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (شنبه 15 آبان) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این رویارویی حساس تا دقایق پایانی بازی بر اساس تاکتیک دو حریف قرمز و آبی دنبال شد اما در آخرین دقیقه تیم فوتبال گل گهر موفق شد با یک ضربه ایستگاهی و یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف خود را باز کند. به آرامی و برنده به رختکن می رود.

قرمزها در نیمه دوم برای انتقام از حریف کرمانی وارد زمین شدند و در یک ضد حمله موفق شدند درهای دروازه بان ها را باز کنند تا بازی مساوی شود.

این دیدار با حملات متوالی دو تیم دنبال شد و در یک مرحله دروازه بان ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور این تصمیم را نگرفت تا اینکه در پایان بازی مهم هفته چهارم با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس 1
گل: آرمین سهرابیان (47)

1لگهر 1
گل: عیسی القاطر (53)

تیم پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، دی مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی القطر.

تیم گل گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، یونس شاکری، رضا شکاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی و امین پورعلی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید