لیگ برتر فوتبال استراحت به موقع تمیروف برای فرار از شکست / صعود طلایی پرسپولیس به استقلال برای افزایش اختلاف


ساعت: 20:27
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837507

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:30 امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

جنجال های سایبری پیرامون مهدی تارتار و محرومیت او از نظم و انضباط از یک سو و حضور سرخپوشان در مسابقات قهرمانی از سوی دیگر رنگ و لعاب و حساسیت بیشتری به این بازی داد، بنابراین جشن پرسپولیس در گاندوها کم نیست.

در نیمه اول و از همان ثانیه های اول سبزپوشان گاندو شروع به هجوم به دروازه میهمان کردند و بر خلاف تصور در همان دقایق ابتدایی با اشتباه روی خط دفاعی سرخپوشان به گل رسیدند تا از همان لحظه به شاگردان یحیی گل محمدی حمله کنند. غرامت نیمه اول

در نیمه دوم اما در نهایت فشار بی امان فانوس ها نتیجه داد و شیرزد تمیروف برای اولین بار دروازه را باز کرد. با این حال قرمزها تا آخرین دقیقه تمام تلاش خود را برای کسب بیشترین امتیاز انجام دادند اما تساوی نتیجه نهایی در جدول امتیازات ورزشگاه بود.


فولادی یکی
گل: سعید باقرپسند – ۲


پرسپولیس یک
گل: شیرزد تمیرف – 56

ترکیب فولاد: حبیب فراباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باگرپسند، محمد هدابندلو، سینا اسدبیگی، سجاد اسد.

تیم پرسپولیس: حامد لک، سعید آگی، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضایان، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شیرزد تمیروف، حامد پاکدل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید