فرار لیگ برتر فوتبال استقلال از شکست به دلیل خطای دروازه بان فولاد/ حواشی بی پایان داوری; جای ساپینتو خالی است!


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901737

دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و خوزستان در دومین و آخرین روز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 17 امشب (جمعه – 24 مهر) در ورزشگاه خالی آزادی تهران در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. آنها رفتند.

استقلال که پیش از این بازی با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت، در خانه خود با فولاد 3 امتیازی شد که با هدایت جواد نکونام در رده هفتم جدول قرار گرفت و برای پیروزی راهی تهران شد.

برخلاف همیشه خبری از عارف غلامی در ترکیب آبی پوشان نبود و محمدحسین مرادمند جای او را گرفت. همچنین ریکاردو ساپینتو به دلیل اخراجش از زمین در دیدار هفته گذشته مقابل گل گهر، از روی سکوهای ورزشگاه کار را تماشا کرد و اجازه حضور روی نیمکت استقلال در این دیدار مهم را نداشت.

تقابل سعید آقایی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و واریا غفوری کاپیتان و مدافع هافبک فصل گذشته استقلال با لباس قرمز فولاد به همراه حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم مقابل آبی ها از جمله نکاتی بود که حساسیت هایی را ایجاد کرد و اهمیت مسابقه بسیار شدید شد.

در نیمه اول بازیکنان پایتخت میهمان هجومی بیشتری داشتند و در دقیقه 16 مجید علیاری به دلیل غفلت محض مدافعان استقلال دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد. تلاش‌های آبی‌ها برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌فایده بود، به جز چند مهار کریستوفر کنت و یک شوت روی تیرک دروازه.

در نیمه دوم اما آبی پوشان سعی کردند در ثانیه های ابتدایی بازی را به تساوی بکشند و تلاش آنها در دقیقه 62 به ثمر نشست و گل محمد محبی بازیکن فولاد به دلیل خطا روی شهاب گردان فرو ریخت و او با ضربه کنت به زمین افتاد. صدمه.

در ادامه شاگردان ریکاردو ساپینتو از حمله سنگر فولاد دست برنداشتند و بارها دروازه حریف را تهدید کردند. در این بین 3 صحنه مشکوک با مهاجمان استقلال در محوطه فولاد رخ داد و داور پنالتی نگرفت و همین مشکل منجر به گل های زیادی شد.


استقلال یک
گل: محمد محبی – 62


فولاد
گل: مجید علیاری – 16

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، کوین یاماگا، جعفر سلمانی، روزبه چسمی، مهدی مهدی پور، آرش رضویند، محمد محبی، مهدی کایدی و پیمان بابایی.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان و مجید علیاری.

9602e1a4 6051 460b a43e dd28f4c43436 خبر خاکستری

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید