لیگ برتر فوتبال فولاد فرار از شکست سپاهان و توقف های مکرر/ انتقام سخت یک ژنرال از اولین برد ساکت و پدیده!


زمان: 5:01 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809361

مس یک – فولاد یک / حامی صفر – سپاهان صفر / ذوب آهن صفر – پیکان 2 / فجر صفر – ص نفت 0 / نساجی یک – گل گهر 2 / نفت ام اس صفر – پدیده یک;

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 6 دیدار همزمان ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هفته هجدهم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز (جمعه 28 بهمن ماه) با برگزاری 6 دیدار همزمان آغاز شد تا رقابت های این هفته نیز در همین روز به پایان برسد.

در یکی از مهم ترین جلسات امروز در شهر سارکسمچ؛ تیم های فوتبال مس و فولاد مقابل هم قرار گرفتند. درگیری حساس شاگردان محمد ربیعی و جواد نکونام که در رتبه بندی نیز تاثیر بسزایی داشت. در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این جدایی حاصل سفر فولادی ها به استان کرمان بود.


مسی یکی
گل: شاهین توکلی 43


فولادی یکی
گل: محمدرضا حالتبری 70

تیم های فوتبال هواداران و سپاهان همزمان در تهران; روبروی هم ایستادند. تقابل گلمرضا عنایتی و پسران محرم نویدکی انگیزه های متفاوتی برای دو طرف داشت و در نهایت این دیدار با وجود موقعیت های زیاد دو تیم با تساوی به پایان رسید.


فن صفر
گل: –


سپاهان صفر
گل: –

فولادشهر اصفهان جمعه شب میزبان دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پیکان بود. سرشاه سیدمجتبی حسینی و مهدی تارتار با تیم های سابقشان البته به دلیل شرایط سختشان خیلی بیشتر از این مهم بودند که در نهایت با پیروزی چند برابر خودروسازان به بدتر شدن وضعیت گاندو ختم شد.


فولاد صفر
گل: –


پیکان 2
گل: مجتبی حق دوست 77 –

تیم های فوتبال «فایر پاس» و «صنعت نفت» نیز عصر زمستان امسال به مصاف یکدیگر رفتند. شرایط عمومی دو تیم به شدت روی حساسیت امتیازات این بازی تاثیر گذاشت و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید.


فجرسپاسی صفر
گل: –


صنعت نفت صفر است
گل: –

در یکی دیگر از حساس ترین رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر؛ تیم های فوتبال نساجی و گل گهر در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که نبرد ساکت الهامی و شاگردان امیر گله نوی برای سردار سیرجانی انگیزه هایی برای انتقام داشت. این دیدار سرنوشت ساز و سرنوشت ساز با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید تا پسران کویر به نوعی انتقام شکست نساجی ها در رقابت های جام حذفی را بگیرند.


نساجی یک
گل: کریم اسلامی 70


2لگهر 2
گل: شایان مصلح 37 – سعید صادقی 63

در آخرین دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پدیده در دربی موسوم به کارنشین به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با پیروزی تیم پایین جدولی به پایان رسید تا مشهدی ها در نهایت به اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها برسند!


روغن ام اس صفر
گل: –


پدیده یک
گل: محمدرضا فلاحیان 94

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید