عیسی القطر در راه قطر; تصمیم مهم مهاجم عصبانی قرمزها

عیسی القطر در راه قطر;  تصمیم مهم مهاجم عصبانی قرمزها

عیسی القطر مهاجم مصدوم پرسپولیس که در ماه های اخیر به دلیل قطع رابطه در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت، بالاخره تصمیم به عمل جراحی گرفت.

در ماه های اخیر علیرغم تایید پزشکان پرسپولیس مبنی بر شکستگی رباط صلیبی، القطری از این عمل ناراضی بود و می خواست با شرایط فعلی بازی کند که با مخالفت کادرفنی مواجه شد. او شرکت می کند اما یحیی گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را نمی دهد.

شاید اگر بلافاصله این کار را می کرد، لیگ جدید شروع می شد. لجبازی و البته نصیحتی که به القطر کرد باعث شد وقت زیادی را تلف کند. پس از اینکه یحیی گل محمدی محکم مقابل این بازیکن ایستاد و اجازه همراهی عیسی را نداد، آل کثیر در روزهای اخیر تصمیم به عمل جراحی گرفت و قصد دارد در نهایت زانوی خود را به دست جراحان بسپارد. اتفاقی که قطعا به نفع آینده فوتبال این بازیکن خواهد بود.

شنیده ایم که القطر می خواهد در قطر فعالیت کند. مهاجم پرسپولیس قصد دارد در کمپ اسپایر که مجهز و به روز است تحت عمل جراحی زانو قرار گیرد و دوران نقاهت خود را در آنجا سپری کند. قرارداد القطری با پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می رسد اما هنوز ماندن یا رفتن این بازیکن مشخص نیست و کادر فنی پرسپولیس باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید