یک تحلیلگر عصبانی آمریکایی که از رویکرد بایدن در قبال ایران عصبانی است. شرم آور است

یک تحلیلگر عصبانی آمریکایی که از رویکرد بایدن در قبال ایران عصبانی است.  شرم آور است

روز جدید بایدن باید دست ایران را بخواند و به استفاده حداکثری از تحریم ها ادامه دهد، او باید نشان دهد که قوی است و ایران را مجازات کند، چیزی که تاکنون از او ندیده ایم. این به هیچ وجه تحریک به جنگ نیست، بلکه می تواند مانعی برای جنگ باشد. تنها یک سیاست خارجی تهاجمی می تواند ایران را دفع کند!

عرب نیوز، یکی از رسانه های تندرو و ضدایرانی جهان عرب، در مقاله ای به قلم آبراهام کوپر، مدیر برنامه جهانی اقدام اجتماعی در مرکز سیمون ویزنتال، از انفعال و امتناع دولت بایدن از فروش یا صادرات نوشت. نفت ایران به شدت از عراق انتقاد کرد و رئیس جمهور آمریکا را مردی ضعیف خواند!

در این بیانیه آمده است: متحدان آمریکا در خاورمیانه، اروپا و جاهای دیگر به اشتباه بر این باورند که سیاست دولت بایدن در قبال ایران منعکس کننده اراده مردم آمریکاست. برعکس، اگر بایدن به مسیر فعلی خود ادامه دهد، سال 2022 شاهد انتقاد شدید رای دهندگان خواهد بود. کنگره قطعاً فوراً هر امتیازی را که دولت به ایران داده است لغو خواهد کرد و حتی ممکن است متحدانش را به دلیل همکاری بیش از حد با ایران تحریم کند.

وظیفه رئیس جمهور شکل دادن به سیاست خارجی ایالات متحده است، اما به میزانی شفافیت در برخورد با کنگره و سنا نیاز دارد.

بایدن باید دست ایران را بخواند و به استفاده حداکثری از تحریم ها ادامه دهد، او باید نشان دهد که قوی است و ایران را مجازات کند، چیزی که تاکنون از او ندیده ایم. این به هیچ وجه تحریک به جنگ نیست، بلکه می تواند مانعی برای جنگ باشد. تنها یک سیاست خارجی تهاجمی می تواند ایران را دفع کند!

با توجه به سیاست خارجی ضعیف بایدن، که کل قلمرو را به رقبای خود واگذار کرد، جای تعجب نیست که نظرسنجی اخیر نشان دهد که حمایت از انتخاب مجدد رئیس جمهور دموکرات به تنها 22 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید