این شرم آور تمام فوتبال ایران است نه استقلال!

علی سینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال در رابطه با شرایط این روزهای باشگاه استقلال مبنی بر اینکه باید بدهی استراماچونی را بپردازد، گفت: مدت هاست که صحبت می شود و همه می گویند اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد. چند وقت پیش آقای مخبر اعلام کرد که می خواهند به استقلال کمک کنند اما هنوز هیچکس به وعده های خود عمل نکرده است!

وی افزود: این وضعیت برای باشگاه استقلال و تیمی که فصل گذشته با اقتدار و رکوردهای فراوان قهرمان شد، بسیار بد است. استقلال می تواند از آبرو و حیثیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محافظت کند اما این اتفاقات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، هم فوتبال ایران متضرر می شود و هم استقلال. چون استقلال و فوتبال ملی ایران از هم جدا نیستند. استقلال می تواند نماینده فوتبال کشورمان در آسیا باشد.

چنی خاطرنشان کرد: تیمی که فصل گذشته با این کیفیت بازی کرد و قهرمان شد، اگر نتواند در آسیا حضور داشته باشد و توانایی های خود را به حریفان در قاره آسیا نشان دهد، چیزی جز شرمندگی برای فوتبال ما باقی نمی ماند. این وضعیت اصلا برای باشگاه استقلال زیبا نیست.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: تعجب می کنم چطور ممکن است کسانی که چنین اتفاق تلخی را برای باشگاه استقلال رقم زدند، امروز مجلل زندگی کنند، شغل دیگری داشته باشند و هیچکس به آنها نگوید که ابرویی بالای چشم داری! اگر کسی مرتکب جرم شود و قانون جلوی او را نگیرد، این وضعیت به هرج و مرج ختم می شود. قطعا کسانی که باعث این اتفاق تلخ برای باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن شدند باید مجازات شوند یا حداقل بیایند و جواب بدهند.

چنی اضافه کرد: باید بیایند و بگویند چرا یک باشگاه، یک تیم و میلیون ها هوادارش را باید در وقت مقرر در این دردسر بزرگ قرار داد که این بدهی تقریباً یک دهم مبلغ امروز قابل تسویه است!

وی ادامه داد: سرمربی پرتغالی استقلال حق دارد از این وضعیت ناراحت باشد. او با هزاران برنامه و امید با استقلال قرارداد بست و فکر می کرد تیمی که فصل گذشته قهرمان ایران بوده به هیچ وجه نباید مشکلی داشته باشد و می تواند با این تیم به اهدافش برسد. اما با این شرایط، او قطعا غمگین ترین فرد امروز در باشگاه استقلال است. حتی بیشتر از خود بچه ها!

دیدگاهتان را بنویسید