بیانیه بسیج ورزشکاران در محکومیت اقدام شرم آور سرمربی تیم فوتبال امید

ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793481

سازمان بسیج ورزشکاران اقدام ننگین سرمربی تیم فوتبال امید را که همراه با نماینده صهیونیسم در محل حضور داشت را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، امروز اعلام شد مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید کشورمان در دیداری شرکت کرد که سرمربی آن صهیونیست است و لباسی که مهدوی کیا بر تن داشت حک شده با پرچم رژیم صهیونیستی.

سازمان بسیج ورزشکاران نیز با صدور بیانیه ای این رسوایی را محکوم کرد:
«متاسفانه امروز خبری در رسانه های کشور منتشر شد که دل همه آزادگان جهان از جمله ملت غیور و محترم ایران را به درد آورد. حضور یکی از فوتبالیست های سابق کشورمان که هم اکنون عنوان قانونی سرمربیگری تیم ملی امید را یدک می کشد در مسابقه شناسایی رژیم غاصب صهیونیستی در برخی کشورهای عربی اقدامی است که نمی توان و نباید به سادگی از کنار آن گذشت. .
پوشیدن لباس منقش به پرچم معروف رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حضور تیم آموزش دیده صهیونیستی، سرمربی تیم ملی امید و کارکنان فدراسیون فوتبال در کنار مردم شهید پرور ایران. برای حفظ ارزش های اسلامی و مبارزه با ظلم و جنایات این رژیم غاصب، اهدای خون جوانان او را بدنام می کند.
فوتبالیست سابق کشورمان اخیرا گفته نباید به مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه کمک کرد که مردم شریف ایران نیز به این موضوع اعتراض کردند اما گویا از مردم آزادیخواه ایران اسلامی جدا شده است.
در کمال تعجب، کادرفنی فدراسیون فوتبال علیرغم اتفاقی که چندی پیش رخ داد، سرمربی تیم ملی امید را انتخاب کرد و حالا باید پاسخگوی این اقدام شرم آور باشد که با آگاهی قبلی از چنین تفکری این انتخاب را انجام داده است.
بد نیست این فوتبالیست سابق و کارمندان فدراسیون مخفی فوتبال در صفحات مردم عرب صحبت کنند و ببینند که چقدر به این اقدام ننگین اعتراض می کند در حالی که سرمربی تیم ملی الجزایر قهرمان جام عرب شد. مردم مظلوم غزه دری و تعدادی از ملی گرایان آنها در این مسابقه ننگین شرکت نکردند.
سازمان بسیج ورزشکاران ضمن محکومیت این اقدام ننگین و ننگین و جدی گرفتن متخلفان، گفت: هرگز اجازه نمی دهیم نقشه دشمنان ایران اسلامی محقق شود و مردم ما برای همیشه رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نخواهند شناخت و از ارزش های اسلامی و ایرانی دفاع نخواهند کرد. مقاومت خواهند کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید