ضرب و شتم شرم آور عروس و داماد در وسط مراسم! / شوک به مهمانان!

ضرب و شتم شرم آور عروس و داماد در وسط مراسم!  / شوک به مهمانان!

روز جدید : داماد در عروسی هنگام خوردن کیک با عصبانیت و عصبانیت جلوی مهمانان کار زشتی انجام داد.

یکی از مهمترین مسائل در شروع هر رابطه عاطفی و سپس شروع زندگی مشترک، محبت و احترامی است که باید بین طرفین حاکم باشد و این دو عامل مهم به خودی خود از مهم ترین معیارهای انتخاب همسر برای هر دختر جوان است. پسر اگر غیر از این ببینی قطعا خوشایند نخواهد بود. شاید رایج ترین رفتار در بین زوج های جوان رابطه عاشقانه آنها باشد، اما آیا درگیری و حتی کتک خوردن بین این افراد عادی تلقی می شود؟ قطعا نه.

این را گفتیم تا در ادامه بیان کنیم که روز عروسی و عروسی هر زوج خاطره انگیزترین روز زندگی آنهاست و آنها دوست دارند بهترین اتفاقات زندگیشان در آن روز رخ دهد تا خاطرات زیبایی را رقم بزنند، اما اگر اتفاق بد و شرم آور آن روز رخ دهد. چه خبر است؟ مثل لحظات بدی که در این قسمت برای ماجرای عروس اتفاق افتاد و خبرساز شد، داستانی که شاید هر زن عروسی مثل عروس قصه ما حوصله چندانی ندارد و به راحتی نمی گذرد.

یکی از مرسوم ترین مراسم در همه عروسی ها خوردن کیک عروسی است که در آن یک تکه کوچک توسط عروس داماد و یک تکه دیگر توسط داماد عروس سرو می شود تا شیرین ترین غذا را از شوهرش بخورد و شروعی دلپذیر داشته باشد. طرف فاقد اعصاب و توانایی شوخی است. این شیرینی می تواند تلخ شود.

عروس داستان ما بدون اینکه از همه چیز بداند مخصوصا داماد عصبی شد این حرکت برای همسر آینده اش خوشایند نبود و عروس بیچاره با سیلی محکمی متوجه ناخوشایند بودن این شوخی شد.

داماد که می خواست گربه را به دم قفس بکشاند با تمام وجود به صورت عروس بیچاره زد به طوری که عروس با ضربه این سیلی خود را روی صندلی انداخت. همه مهمانان از این حرکت زشت شوکه و ناراحت شدند و به کمک عروس شتافتند.

داماد که مدام حرف های خشونت آمیزی به همسرش می زد، به سرعت توسط بقیه مردها رانده شد. مشخص نیست کجا این اتفاق افتاده است اما به هر حال حرکت خوبی نیست و باعث آبروریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید