نشستن شرم آور داماد برهنه سر سفره عقد! + عکس

بدون شک روز عروسی یکی از بهترین روزهای زندگی هر دختر و پسری است. بنابراین دختر و پسر با پوشیدن لباس های زیبا و استفاده از ایده های منحصر به فرد سعی می کنند این روز را برای خود و شریک زندگیشان فراموش نشدنی کنند.

اما شاید شنیدن این خبر که داماد با لباس زیر در مراسم عروسی خود شرکت کرده است کمی عجیب و خنده دار باشد. اما چنین اتفاقی واقعا در یک مراسم عروسی در اندونزی رخ داد. در عکس های منتشر شده عروس خانم با لباس سنتی بسیار زیبا در کنار داماد که با لباس زیر در این مراسم شرکت می کند دیده می شود. در این عکس ها داماد با بانداژ روی شانه و بازو و همچنین زانوهایش دیده می شود.

نشستن شرم آور داماد برهنه سر سفره عقد!  + عکس
اما پس از انتشار این عکس ها بسیاری از کاربران کنجکاو شدند که چرا داماد با چنین قیافه ای در مراسم عروسی خود حاضر شده است. به گزارش Kompas.com، داماد جوان چهار روز قبل از عروسی تصادف کرد و بر اثر سقوط از موتور سیکلت مجروح شد. او ظاهراً در راه پمپ بنزین بود که ناگهان بر روی موتور سیکلت خود احساس تهوع کرد و روی زمین افتاد، اما با وجود مصدومیت سعی کرد در روز و ساعت مقرر مراسم عروسی را برگزار کند.

انتشار این عکس ها در توییتر با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد و بسیاری برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی و سلامتی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید