ماجرای عکس های برهنه عروس به اشتراک گذاشته شده توسط داماد

چند روز پیش زن و مردی به شعبه هفتم بازپرسی تخصصی سرقت مراجعه کردند و گفتند که دخترشان به نام سارا در دام یک سارق شناخته شده گرفتار شده و سپس به زندگی خود پایان داده است.پدر سارا در توضیح ماجرا به بازپرس افراسیاب رفیع زاده توضیح داد. دخترمان ۲۴ سال بیشتر نداشت که به زندگی اش پایان داد. او حدود 2 سال پیش با پسری به نام شایان آشنا شد. همانطور که شنیدیم دخترمان از طریق یکی از دوستانش با این پسر آشنا شد و او پس از مدتی برای خواستگاری آمد. ما مخالف ازدواج آنها بودیم زیرا اولاً دخترمان جوان و دانشجوی شهرستان است و هنوز فارغ التحصیل نشده است.
دلیل دوم رفتار متین ایشان بود که باعث شد به او بی اعتماد شویم. او پسر خشنی بود که نه تنها به دخترم بلکه به ما هم بی احترامی می کرد، بلکه دخترمان او را دوست داشت تا اینکه بالاخره رضایت دادیم و دخترمان سر سفره عقد نشست. وی ادامه داد: مدتی بعد از ازدواجشان متوجه شدیم دخترمان افسرده است. اولش چیزی به ما نگفت اما کم کم متوجه شدیم که شایان خیلی اذیتش کرده. دخترم می گفت بدخلقی دارد و به دلایل مختلف او را کتک می زند. حتی در خیابان دخترمان را کتک می زدند که مردم او را نجات دادند.
شاکی از انتشار عکس های برهنه عروس ادامه داد: در این مدت حتی یک بار دخترمان به دلیل ضرب و شتم در بیمارستان بستری شد که باعث شد بحث جدایی را مطرح کنم و دخترم به دلیل آزاری که متحمل شده بود قبول کرد. او حتی پیشقدم شد و به دادگاه خانواده رفت تا اینکه در نهایت طلاق قطعی شد. پدر سارا ادامه داد: دخترم بعد از جدایی با خیال راحت برای ادامه تحصیل به شهر رفت تا اینکه یک شب شایان به بیرون از خوابگاه دخترانه محل زندگی سارا رفت و دخترم را با فریاد از خوابگاه بیرون کشید.

شاکی درباره توزیع عکس های برهنه عروس ادامه داد: دخترم را در حضور شاهدان کتک زد و با تهدید گوشی موبایلش را دزدید. او مدعی شد که موبایل را خودش خریده و آمده است آن را پس بگیرد. اما پس از سرقت تلفن همراه دخترم را تهدید کرد که تمام عکس ها و فیلم های خصوصی او را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد و آبروی دخترم را از بین خواهد برد، سارا ابتدا باور نمی کرد که به تهدیدش عمل کند. اما شایان تمام فیلم ها و عکس های شخصی دخترم را در فضای مجازی و بین دوستان و آشنایان گذاشت و آبروی دخترم را برد. پس از این اتفاق دخترم دچار شوک عجیبی شد و روحیه خود را از دست داد تا جایی که تصمیمی مهلک گرفت که هنوز باورش برای ما سخت است.

او با قرص به زندگی خود پایان داد و تصمیم گرفتیم پس از تشییع و عزاداری دخترم از همسر سابقش شکایت کنیم و درخواست ما این است که او به اشد مجازات برسد. با طرح این شکایت، پزشکی قانونی دستور داد تا تحقیقات بیشتر در مورد مرگ دختر جوان انجام شود و شوهر سابق او نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید