کثیف ترین کینه عروس به عروس و داماد / شمشیر را پنهان کرده بود

کثیف ترین کینه عروس به عروس و داماد / شمشیر را پنهان کرده بود

رئیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کلانشهر از تشکیل و افشای پرونده هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: زوج جوانی با مراجعه به پلیس فتا پایتخت اظهار داشتند که فرد یا افرادی ناشناس عکس های خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر کرده و باعث ایجاد دردسرهای زیادی در زندگی آنها شده است. .

این مقام انتظامی افزود: شکات در ادامه اظهارات خود گفت: بعد از ازدواج فردی ناشناس در فضای مجازی تهدید کرد که باید این رابطه را قطع کنیم و در غیر این صورت تصاویر خصوصی ما را منتشر خواهد کرد تا اینکه متوجه شدیم برخی از صفحات در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام و شماره تلفن هر خادمی که عکس خصوصی زندگی ما گذاشت و آبروی خانواده ما را برد، یک جعلی ساخته شد.

وی افزود: ماموران پلیس سایبری پایتخت فتا وارد عمل شدند و پس از بررسی اظهارات شاکی و بررسی تمامی جوانب پرونده با روش های علمی و فنی، موفق به شناسایی ردپای مجرم در فضای مجازی شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: کارشناسان این پلیس با بهره گیری از کارشناسی سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، ضمن کسب اطلاع از هویت متهم، مجرم را که خواهر داماد است دستگیر کردند. یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ به همراه مدارک و مستندات به پلیس فتا تحویل داده شد.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ مدعی بی اطلاعی از موضوع شد اما پس از مواجهه با زوج شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که از برادرم و همسرش کینه ای قدیمی دارم و می خواستم زندگی آنها را مختل کنم. به همین دلیل این کار را با ایجاد چندین صفحه جعلی با نام و مشخصات آنها انجام دادم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای حل و فصل اختلافات خانوادگی و انتقام جویی نیست، با عاملان این جرایم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برابر قانون برخورد می شود. همچنین شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن 110 و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید