کار شرم آور داماد با مادر همسرش!

طبیعی است که گاهی اوقات رابطه مادر زن و داماد از بین برود و حتما شاهد نمونه هایی از آن بوده اید، اما اینکه داماد برای ایجاد رابطه زناشویی اقدامی انجام دهد چندان مرسوم نیست. مادر از خانه فرار می کند، اما معلوم است که مرد جوان داستان ما تصمیم جدی گرفته است تا از دخالت مادر همسرش خلاص شود.

بر اساس گزارش ها، مرد جوان از مدت ها پیش با والدین همسرش مشکل داشت و اخیرا بر شدت این اختلافات افزوده شده بود و دیگر طاقت نداشت و به دنبال راهی بود تا آنها را از خود دور کند. خانه و زندگی بدون اینکه کسی متوجه نیت او شود.

همانطور که این جوان گفت: پدر همسرش مرد خوبی است و گاهی به خاطر فشار همسرش یعنی مادر در زندگی مرد جوان و همسرش دخالت می کرد اما مادر سخت گیر و بدون رعایت حریم خصوصی بود. ، آرامش ژنرال زندگی آنها را بر هم زد.

این فرم را پر کنید تا فرزند خود را به موفق ترین برنامه نویس تبدیل کنید!

بسیاری از مخالفت های ناخوشایند و عجیبی که مادر این زن از زندگی این زوج گرفت، در نهایت باعث شد تا نظر دختر تغییر کند و به همین دلیل مرد جوان احساس خطر کرد و تصمیم گرفت راهی بیابد تا مادرش را از خانه شان بیرون کند. روشی که او به آن رسید بیشتر شبیه به ایده ای بود که در کارتون های دوران کودکی خود می دیدیم. این به معنای ترساندن با استفاده از یک موجود تخم ریزی است.

مرد جوان روزی را به یاد آورد که مادرش از دیدن نوعی عنکبوت وحشت کرده بود، اتاق را ترک کرد و مدت زیادی به اتاقی که عنکبوت در آن دیده می شد نیامد و این یک ایده برای اجرای نقشه شد. مادر زن را از خانه بیرون کن شاون

او از روزی که قرار بود پدر و مادر همسرش به خانه آنها بیایند مطلع شد و با برنامه ریزی، گونه ای از عنکبوت به نام “ترنگولا” را خرید و در گوشه ای از خانه پنهان کرد. مادر زن بی خبر از همه جا و همه جا درست همان جایی نشست که دامادش عنکبوت را پنهان کرده بود. دقایقی بعد داماد به بهانه ای به آن گوشه خانه رفت و عنکبوت را رها کرد و عنکبوت مستقیماً به سمت مادر زن آمد. دیدن عنکبوت هامانا و فرار از خانه برادر شوهر هامانا. به گفته این مرد جوان مادرش بیش از یک ماه بود که به خانه آنها نیامده بود.

دیدگاهتان را بنویسید