انتقاد شدید از افراد مستقل؛ این یک حرکت شرم آور است

انتقاد شدید از افراد مستقل؛  این یک حرکت شرم آور است

لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی و مدافع سابق استقلال پس از مصدومیت در ایران و ضایعه نخاعی و عزیمت به برزیل برای ادامه درمان، روی صندلی چرخدار نشست. این مدافع با وجود مصدومیت در استقلال بارها مدعی شده که باشگاه ایرانی به تعهدات خود عمل نکرده و برای مطالبات و همچنین غرامت پزشکی به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کرده است.

گفته می شود که پادوانی برای 9 میلیون دلار غرامت پزشکی و 110 هزار دلار پرونده قضایی درخواست کرده است. باشگاه استقلال در آخرین خبر اعلام کرد که رای دادگاه CAS در این پرونده در تاریخ 20 فروردین 1401 صادر می شود که به معنای نزدیک شدن به یک ماه دیگر است.

این مدافع از مدیران سابق و فعلی استقلال به خاطر رفتار نادرست آنها شکایت کرد و آنها را به دروغگویی متهم کرد و قول داد که فقط برای فرار از انتقاد به او کمک کند.

او همچنین در پاسخ به صحبت فابیو جانواریو درباره حل مشکل پادوانی گفت که هنوز از برزیلی و استقلالی ها تماسی دریافت نکرده است.

مشروح گفتگوی پادوانی به شرح زیر است:

* – باشگاه استقلال دوشنبه شب اعلام کرد رای دادگاه عالی ورزش در مورد پرونده شما 19 فروردین ماه اعلام می شود. چقدر امیدوارید این رای برای شما مفید باشد؟

لئاندرو پادوانی: منتظر رای هستم. این اولین مورد در فوتبال است که در CAS برگزار می شود. بنابراین من نمی دانم چه رأیی خواهد بود. من مطمئن هستم که برنده CAS خواهم شد. استقلال باید خسارت وارد شده به من را جبران کند.

* باز هم از برخورد باشگاه استقلال بعد از مصدومیت ناراحت هستید؟

– فقط من ناراحت نیستم. همه کسانی که من را دنبال کرده اند باور نمی کنند که استقلال این کار را کرده است و به من توجهی ندارند.

پس از مصدومیت در ایران زمین خورد
* هیچ فردی از باشگاه استقلال برای حل این مشکل واسطه نشده و تلاشی برای پرداخت مطالبات شما صورت نگرفته است؟

– باشگاه استقلال متاسفانه من را ترک کرد. همه کسانی که در باشگاه کار کرده اند و کار کرده اند در شبکه های اجتماعی می گویند که به من کمک می کنند و این دروغ است چون هیچ وقت با من تماس نمی گیرند. چند وقت پیش به ویدیویی برخوردم که در آن یکی از اعضای باشگاه در تلویزیون گفت که به من کمک خواهد کرد. این هم دروغ بود آنها این را برای پاسخ به انتقادات باشگاه می گویند که به من کمک نکرده اند، زیرا همه ایرانی ها و فوتبالدوستان هیچ وقت اتفاقی که برای من افتاده را فراموش نمی کنند.

* «فابیو جیانواریو» بازیکن برزیلی و سابق استقلال چندی پیش در ایران بود. او در مصاحبه ای گفته می خواهد برای شما کاری انجام دهد و با باشگاه استقلال صحبت کند تا مشکل حل شود. آیا ژانیو کار خاصی انجام داد؟

من شخصا فابیو را نمی شناسم و او هرگز با من تماسی نداشت. مشکل این است. همه از کمک صحبت می کنند، اما هیچ کس مشکل را حل نمی کند.

* یادتان هست چه کسی به شما قول کمک داده است؟

– همه کسانی که در ایران با من صحبت کردند را به یاد دارم. همه به من قول دادند، اما هیچ یک از آنها حتی یک حرکت برای کمک به من انجام ندادند.

* شنیده ها حاکی از آن است که استقلال در دادگاه CAS احتمالا 110 هزار دلار جریمه می شود. آیا این رقم را تایید می کنید یا بیشتر؟

– این مبلغ فقط مربوط به حقوق پرداخت نشده من است.

* می دانیم پس از مصدومیت هزینه های زیادی را متحمل شده اید و این هزینه ها ادامه خواهد داشت. چقدر امیدوارید که CAS برای پرداخت این هزینه ها به نفع شما رای دهد؟

– هر کسی که روی ویلچر زندگی می کند باید پول زیادی خرج کند. آزمایشات، معاینات، فیزیوتراپی و با لباس تیم در زمین مصدوم شدم. همه دیدند خدمت من در زمین چگونه بود و امروز روی ویلچر هستم. حیف من است که به استقلال کمک نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید