انتصاب یک صهیونیست در یک پست عالی در سازمان ملل شرم آور است

حماس در بیانیه‌ای انتصاب گیلاد آردان، نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی را در مقام ارشد سازمان ملل، توهین به ارزش‌های آزادی و عدالت و تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی دانست.

حماس افزود: انتصاب گیلاد آردان نماینده رژیم صهیونیستی به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل به شدت محکوم است و احساسات مردم فلسطین و حامیان صلح و عدالت جهانی را برانگیخته و نهاد بین المللی مسئول را توهین می کند. برای پایان دادن به اشغال فلسطین.”، ما فکر می کنیم.

وی افزود: ما از سازمان ملل متحد و کشورهای دوست می خواهیم برای لغو این تصمیم شرم آور، حمایت از حقوق بشر و جلوگیری از فرار جنایتکاران جنگی از تعقیب و محاکمه در دادگاه های بین المللی، از آزادی ملت ها و حق تعیین سرنوشت حمایت کنند. صورتحساب. اقدام کردن.

حماس پیشتر در واکنش به گزارش کمیته حقایق سازمان ملل درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرده بود: این گزارش پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و محاکمه رهبران این رژیم به دلیل جنایاتشان علیه فلسطینیان را تایید می کند. “

حماس افزود: گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل سندی مهم درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و فراخوانی از جامعه جهانی برای تامین عدالت برای مردم فلسطین است.

جنبش فلسطین تاکید کرد که گزارش کمیته مصائب ملت تحت اشغال فلسطین را مستند می کند.

گفتنی است، کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد، اشغالگری رژیم صهیونیستی و تبعیض علیه فلسطینی ها را عامل تداوم تنش ها دانست.

دیدگاهتان را بنویسید