اعلام پنالتی برای سپاهان شرم آور بود!

سیدمجتبی حسینی پس از شکست 5 بر صفر پیکان مقابل سپاهان گفت: اصلا نمی خواهم در مورد نیمه دوم بازی با سپاهان صحبت کنم. فکر می کنم این بازی یک بازی 42 دقیقه ای بود. در آن دقایق (از ابتدای بازی تا دقیقه 42) هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. مسابقه از حالت خود پیروی کرد و بازی منصفانه و خوبی بود. فکر می کنم تیم قدیمی و بزرگ سپاهان با این سازمان و با مربی ای که افتخار دوستی با مورینیو را دارد این همه به کمک داور نیاز نداشت. برای فوتبال شرم آور بود که به یک صحنه معمولی پنالتی می گفتند.

وی ادامه داد: من این صحبت ها را ساده نمی کنم. ما با آنالیزور روی صحنه زوم کردیم و هیچ لمسی از بازیکن ما نشد و داور پنالتی گرفت. بلافاصله بعد از آن صحنه پرتنش تر را برای ما اشتباه نکردند و تامیروف با استادی فرشاد احمدزاده اخراج شد و تیم ما به راحتی 10 نفره شد. فکر می کنم بازی واقعاً در نیمه اول تمام شده بود. اگر از این برد و بازی لذت بردند، به شما تبریک می گویم. به نظر من این روند و روش راه به جایی نمی برد. حالا پولدارتر شو و استادیوم بهتری بساز و دوست گواردیولا را به تیمت بیاور، اما منصفانه و فوتبالی بجنگ.

پیکان سرمربی تیم فوتبال اضافه کرد: در این و آن بازی هیچ درست و غلطی وجود ندارد. چرا باید اینقدر نگران باشیم؟ خدا خیرت بده صحنه پنالتی رو ببین میخندی. تامیروف را در صحنه اخراج دیدم و به راحتی کارت زرد دوم را داد. من می گویم سپاهان نیازی به این وسایل ندارد. این باشگاه آنقدر ثروت و بازیکن دارد که نیازی به این حمایت ندارد. حالا فلش رو اینجوری له کن چی میشه؟!

حسینی در پاسخ به این سوال که شکست سنگین پیکان به خاطر جوان بودن و کم تجربه بودن تیمش نبود، یادآور شد: حرف شما وقتی درست است که داور این اشتباهات مرگبار را انجام ندهد. وقتی به تیم حریف پنالتی می دهند، رقیبی که جلوی 50 هزار هوادار باج نمی دهد و بلافاصله بعد از آن بازیکن ما را اخراج می کنند، صحبت از جوان بودن و کم تجربه بودن بازیکنان پیکان لفاظی است. تیم ما اصلا جوان نیست و بالای 30 سال سن دارد! بازیکنان ما چه بی تجربگی کردند؟ هر دو تیم فوتبال بازی کردند و چندین موقعیت برای گلزنی داشتند اما بازی را در نیمه اول به پایان رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید