آگهی شرم آور ازدواج بی شرمانه با پسران

خواستگاری به روش های مختلفی انجام می شود. سود زیادی از سادگی افراد و ایجاد یک سایت دوستیابی سود می برد. حتی یک تبلیغ برای دوستیابی در اینستاگرام وجود دارد. رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: هیچ سایت همسریابی مجاز در کشور وجود ندارد. در زیر به موضوع آگهی های ازدواج پرداخته ایم.

ناگفته نماند که تبلیغات با همه حواشی که دارد باعث نگرانی و مشکلات اخلاقی شدید در جامعه می شود و همه شما از جزئیات کامل این حواشی مطلع هستید و قبلا اخبار مربوط به آن را شنیده اید. در این بخش خواهید خواند.

صفحه اینستاگرام و اکانت توئیتر این جوان به سرعت دستمایه موجی از واکنش های منفی نسبت به این تصویر و متن بی شرمانه شد. واکنش ها به اظهارات به کار رفته در نشریه اخیر او نشان داده است که درصد بالایی از مصرف کنندگان به شدت با این اقدام او مخالف هستند.

کاربر بی شرم اینستاگرام به مشخصات همسر آینده خود اشاره کرد
این جوان که نامش منتشر نشده و ظاهراً فالوورهای زیادی دارد، برای یافتن همسر مناسب پست جدیدی را در قالب اعلامیه ازدواج منتشر کرد.

شرایط انتخاب همسر و ویژگی هایی که او ارائه می کرد، بدون حیا و شرم، خشم کاربران فضای مجازی به ویژه بانوان را برانگیخت و همین موضوع این موضوع را در فضای مجازی منتشر کرد.

این کاربر بی شرم که معیارهایش همه خارجی ها بود، حتی اندازه و رنگ بسیاری از اجزای آینده همسر آینده اش را ذکر کرد که در شکل خود بیشترین فحاشی را نشان می داد.

بسیاری از کاربران اینستاگرام و توییتر پس از مطالعه این تبلیغ زشت دوست یابی به موضوع مهم فرهنگ فضای مجازی اشاره کردند و معتقد بودند افرادی که صلاحیت استفاده از این فضا را ندارند نباید با ورود به این محیط به زمان و شخصیت سایر کاربران آسیبی وارد کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید