رئیسی: اگر رشد تولید و صادرات دشمن را عصبانی می کند، عصبانی شود و از آن عصبانیت بمیرد/ افسر و سرباز داریم برای خنثی کردن و دور زدن تحریم ها

رئیسی: اگر رشد تولید و صادرات دشمن را عصبانی می کند، عصبانی شود و از آن عصبانیت بمیرد/ افسر و سرباز داریم برای خنثی کردن و دور زدن تحریم ها

روز جدید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر احیای کارخانه ها و کارگاه ها، تراز مثبت تجارت، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می کند، عصبانی شود و از آن عصبانیت بمیرد. ما متوقف نخواهیم شد ما افسران و سربازانی داریم که تحریم ها را زیر پا می گذارند و زیر پا می گذارند.

رئیس جمهور گفت: امروز با وجود همه تحریم ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.

سید ابراهیم رئیسی در بیست و ششمین روز ملی صادرات، رشد 40 درصدی صادرات و رشد 13 درصدی صادرات غیرنفتی در سال جاری را نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی دانست.

وی خاطرنشان کرد: اگر احیای کارخانه ها و کارخانجات تولیدی، تراز تجاری مثبت، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می کند، عصبانی شود و از آن عصبانیت بمیرد. ما متوقف نخواهیم شد ما افسران و سربازانی داریم که تحریم ها را زیر پا می گذارند و زیر پا می گذارند.

وی یادآور شد: دیروز در صنایع نظامی با سیم خاردار محاصره شدیم اما امروز در نیویورک و سمرقند یکی از خواسته های آنها این است که یکی از صنایع نظامی خود را به آنها بفروشیم. می گویند شنیده ایم صنعت نظامی شما پیشرفته است و با کشورهای دیگر متفاوت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه «پیش بینی پذیری تولید در گرو ثبات است و هر چه از ثبات و تصمیمات فوری پرهیز شود طبیعتاً تولید رشد بیشتری خواهد داشت»، افزود: دستورالعمل ها و تصمیمات باید منطقی و دارای ثبات متناسب با بازار و بازار باشد. عرضه کالا. ثبات بدهد

او همچنین گفت: «امروز کیفیت بالاست. کار کیفی بسیار مهم است و دستیابی به رشد اقتصادی در گرو صادرات در کشور است. وی تاکید کرد: همانطور که ملت در جنگ تحمیلی سربلند شدند، ما نیز به این جنگ تحریمی افتخار می کنیم. خود سخنگوی آمریکا گفت که او تحت فشار حداکثری شکست خورد. اینها حرف خودشان است.

دیدگاهتان را بنویسید