عیسی القطر احتمالاً 99٪ از پیوندهای متقابل را شکست

عیسی القطر احتمالاً 99٪ از پیوندهای متقابل را شکست

عیسی القطر که در دقیقه 51 بازی به دلیل مصدومیت جایگزین مهدی عبدی شده بود، پس از پایان بازی لنگان ورزشگاه را ترک کرد.

علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس درباره میزان مصدومیت مهاجم پرسپولیس گفت: او روز یکشنبه ام آر آی زیادی گرفت. پس از بررسی نتیجه این آزمایش وضعیت آن را به اطلاع شما خواهم رساند. اخبار تکمیلی حاکی از قطع ارتباط مهاجم جنوبی پرسپولیس است اما هنوز درصد کمی از امید وجود دارد. دو پزشک متخصص دیگر نیز در آستانه انجام معاینات لازم و نظر نهایی در مورد وضعیت مصدومیت عیسی القطر هستند.

در این شرایط مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در دوران حضورش در این تیم بدشانسی های زیادی را پشت سر گذاشته بود، با اتفاق تلخ دیگری مواجه شد و ادامه فصل را از دست داد. این می تواند خبر بسیار تلخی برای هواداران و حتی مربیان پرسپولیس باشد.

عیسی القطر مهاجم قوی، گلزن و سرعتی تیم فوتبال پرسپولیس که تا به حال باخت و بدشانسی زیادی را متحمل شده بود، در دیدار روز شنبه سرخ پوشان تهران و پدیده مشهد در یک درگیری ساده مصدوم شد. اگرچه آسیب دیدگی زانو او از ابتدا مشخص بود، اما کادر پزشکی تصمیم گرفتند پس از MRI ​​با دقت نظر دهند. او روز یکشنبه از پای آسیب دیده خود عکس گرفت و حالا شایعه شده که رباط صلیبی او قطع شده و نیاز به جراحی دارد.

این در حالی است که پرسپولیس با کمبود مهاجمان متخصص مواجه است. حامد پاکل مدت هاست که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و نمی تواند تیمش را همراهی کند. اکنون پزشکان در تلاش هستند تا این مهاجم لرستانی را با فجسپاسی شیراز به میدان برسانند که البته این کار بسیار سختی است.

مهدی عبدی در حال حاضر تنها مهاجم حرفه ای پرسپولیس به جای عیسی القطر در دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز است. اگر عیسی القطر زانوی آسیب دیده خود را روی تیغ جراح بگذارد، یحیی گل محمدی به جای خرید مهاجم باید به دنبال دو مهاجم برای جایگزینی یکی باشد. گفته می شود دردسر جدید ذهن سرمربی پرسپولیس را گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید