دست یحیی بر سینه عیسی القطر; از لیست خارج شوید

دست یحیی بر سینه عیسی القطر;  از لیست خارج شوید

اکراه عیسی القطر را قبول نکنید که سرمربی پرسپولیس اعتقادی به مهاجم خوزستانی ندارد! اتفاقا یحیی گل محمدی به شدت به سبک بازی عیسی القطر اعتقاد داشت و بارها در محافل خصوصی اعلام کرد که اگر این بازیکن ضربات عرضی را نمی شکست، شاید پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار نمی کرد، اما …

عیسی القطر که توسط کادر پزشکی و همچنین تیم پزشکی پارگی رباط صلیبی تشخیص داده شده بود، در 20 اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و زانویش را تسلیم جراح کرد. بنابراین الکیتیر 5 تا 6 ماه دیگر از میدان ها دور خواهد شد.

او در نیم فصل دوم (پس از پایان جام جهانی 2022 قطر) بهترین است که می تواند پا به توپ شود و در مسابقات رسمی بازی کند. با این حال عیسی قطر اصرار دارد که نامش از لیست پرسپولیس حذف نشود چون زودتر می تواند برای این تیم بازی کند! این اصرار همه را به یاد لجبازی او برای جراحی نکردن بعد از مصدومیت شدید در دیدار با شهرهدی در مشهد می اندازد.

18 دی ماه سال گذشته عیسی القطر که در دقیقه 51 بازی مقابل شهر هودرو به دلیل مصدومیت جایگزین مهدی عبدی شده بود، پس از پایان بازی لنگان ورزشگاه را ترک کرد. پس از معاینه دقیق اعلام شد که رباط صلیبی او شکسته و نیاز به جراحی دارد.

چند روز بعد فیلمی از تمرینات او در دسفول منتشر شد و نکته جالب این است که مربی بدنساز او تاکید کرده است که رباط عیسی پاره نشده است! عیسی به تهران برگشت و گفت مصدومیتش جدی نیست و می تواند به زودی بازی کند! جالب اینجاست که نتیجه آزمایش MIR دوم تغییر نکرده است، اما القطر همچنان از جراحی اجتناب می کند و معتقد است که مصدومیت او نیازی به جراحی ندارد!

این در حالی بود که اگر القطر به موقع تحت عمل جراحی قرار می گرفت، می توانست بعد از 5 هفته ابتدایی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم برگردد و تیمش را همراهی کند. لجبازی عجیب این بازیکن و شرکت در تمرینات القطر را با وجود مصدومیت شدیدش به تاخیر انداخت.

او حالا اصرار دارد که در لیست پرسپولیس بماند و زودتر به تمرینات گروهی برگردد اما بعید است یحیی گل محمدی مهاجم خوزستانی را در نیم فصل در لیست خود نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید