برنامه یحیی برای گلزن پرسپولیس; از لیست خارج شوید!

برنامه یحیی برای گلزن پرسپولیس;  از لیست خارج شوید!

همانطور که قبلا نوشتیم رباط های صلیبی زانوی عیسی القطر پاره شد و این بازیکن فصل را از دست داد.

علیرضا حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت عیسی القطر گفت: در رابطه با این ضربه روحی از همان لحظه اول تمام اقدامات پزشکی انجام شده است و سعی می کنیم در اسرع وقت او را برای مراحل بعدی آماده کنیم. .

وی ادامه داد: با توجه به عملیاتی که در رابطه با پارگی کراس در حال انجام است، این بازیکن شش ماه دوری از میادین را تجربه خواهد کرد.

بعد از مصدومیت این بازیکن در این بازی بحث هایی در مورد احتمال خروج القطر از لیست پرسپولیس مطرح شد و شنیدیم که این بازیکن تا پایان فصل قطعا از لیست بازیکنان این باشگاه حذف خواهد شد.

با توجه به جدایی از رادوشوویچ، در حال حاضر سه جای خالی در لیست بزرگسالان پرسپولیس وجود دارد و کادر فنی پرسپولیس در مورد جدایی یا ماندن مهاجم تا شروع فعالیت های نقل و انتقالات باشگاه و مراحل جذب تصمیم گیری خواهد کرد. تیم در لیست نیست. .

شنیده ایم که یحیی گل محمدی بازی چند مهاجم برزیلی را تماشا کرده تا یکی از آنها را جایگزین عیسی القطر کند. گل محمدی البته با توجه به سابقه بد خریدهای برزیلی در پرسپولیس، با شیدایی فراوان تصمیم گرفت تا خاطره دی کارمو یا جونیور براندائو را در این تیم تکرار نکند.

شنیده ها حاکی از آن است که جانشین عیسی القطر از لیگ سری B برزیل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید