پیروزی 10 نفره پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان بی پرونامه / فاصله قرمزها با استقلال کم شد


ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836379

دیدار پرسپولیس و پیکان با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در آخرین روز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:40 امشب چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

سرخپوشان با نگاهی به نتیجه دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان خود را برای جدال با تیم سید محتبی حسینی آماده کردند. پرسپولیسی ها در دیداری که مثل آخرین بازی عمرشان بود چاره ای جز برد و قدم گذاشتن در این میدان مهم نداشتند.

پرسپولیس که باید ناکامی های اخیر خود را جبران می کرد و با تمام دیدارها ششمین قهرمانی متوالی خود را به دست می آورد و منتظر خطای رقیب سنتی آبی پوشان بود، با تمام توان به سمت نیمکت رفت اما بدون حضور … مربی برکنار شده آنها روی نیمکت آنها گرفتند.

در نیمه اول این دیدار که با از دست دادن امتیاز استقلال همراه بود، قرمزها با انگیزه زیادی وارد زمین شدند و در دقیقه 18 از تعویض مهدی عبدی به گل رسیدند. با این حال آنها تا پایان نیمه موقعیت های خوب دیگری هم داشتند که از آنها استفاده نشد. امید عالیشاه نیز در این نیمه با یک اشتباه خطرناک اخراج شد.

در نیمه دوم شدت حملات قرمزها ادامه داشت تا اینکه یک گل دیگر با ضربه سر به ثمر رسید و اختلاف به 2 رسید.


پرسپولیس 2
گل: حامد پاکدل 18 – علی نعمتی 50


پیکان
گل:

تیم پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضایان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، حامد پاکدل، شیرزد تمیرف.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرس، سامان فلا، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، رمضانی، فرامرزی، حقدوست، ثابت ایمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید