لیگ برتر فوتبال استفاده حداکثری از استقلال از هدیه ناخواسته پرسپولیس / شلیک به قلب کامل در صورت بدشانسی!


ساعت: 22:36
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837508

دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهر هودرو با پیروزی دراماتیک آبی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:40 امشب دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

شهرستان هودرو که در جمع سه تیم آخر جدول رده بندی لیگ قرار دارد و شرایط سختی را برای بقا سپری می کند، مقابل استقلال قرار گرفته است که برای کسب عنوان قهرمانی باید همه رقبا را شکست دهد و البته نه. قبل از این بازی توسط هر حریفی شکست خورد. ; جسمی که ترازو را به آسمان آبی رساند.

در نیمه اول اگرچه پیش بینی می شد آبی ها با توجه به تساوی به موقع رقیب سنتی خود در اصفهان می خواهند به وظیفه خود عمل کنند اما این اتفاق نیفتاد و موقعیت تیم فوتبال استقلال محقق نشد. البته در همان زمان شاگردان سید داوود سیدعباسی با حملات جسورانه سعی در گشودن دروازه حریف و فرار از گل و لای سقوط داشتند اما موفق نشدند.

در نیمه دوم شدت حملات و کیفیت حمله آبی ها نسبتا بهتر شد و استقلالی ها در چند مرحله دروازه حریف را به شدت تهدید کردند اما با درخشش شهرهدی ناراضی و بی دقت حتی یک توپ هم پاس نشد. . در سراسر خط دروازه

در نهایت در دقایق پایانی آرمان رمضانی که استقلالی ترین گلزن شهر هودرو نیز بود در نهایت موفق شد دروازه این تیم را باز کند و اختلاف تیمش با پرسپولیس را به 6 امتیاز برساند.


استقلال یک
گل: آرمان رمضانی – 88 سال


شهر هودرو صفر
گل:

تیم استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف گلامی، وریا گفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، کوین یمگا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری و رودی.

شهرهدرو: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، محتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین زاده و فتح.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید