لیگ برتر فوتبال پیروزی ناپلئون برای استقلال در قلب اصفهان/ تارتار بالاخره باخت اما به دست خودش!


ساعت: 19:25
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903281

دیدار تیم های فوتبال ذوب آن و استقلال با برتری میهمان آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال ذوب آخان اصفهان و استقلال در دومین و آخرین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 17:30 امروز (جمعه – 31 مهر) در ورزشگاه خالی فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. ..

این دیدار پیش از این قرار بود از ساعت 16:30 برگزار شود اما درگیری آبی و سفیدها با یک ساعت تاخیر برگزار شد. ذوبی ها پیش از این دیدار با 7 تساوی و 1 برد رکورد عجیبی را ثبت کردند و در کارنامه خود در این فصل شکست ناپذیر بودند. آبی ها برای افزایش تهدید علیه هدایت پرسپولیس وارد زمین شدند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل اخطار انضباطی 2 هفته اخیر در دیدار مقابل گل گهر در حال گذراندن محرومیت خود است، مانند دیدار قبل در این دیدار حضور نداشت.

گاندو در نیمه اول در اکثر دقایق سعی کرد از ضد حملات استفاده کند اما از فرصت های اندک خود استفاده نکرد. همچنین استقلالی ها حملات مکرری از جناحین روی دروازه حریف اصفهانی انجام دادند و سعی کردند دروازه را باز کنند اما به جایی نرسیدند و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

اعزام هافبک ها و مهاجمان دو تیم در نیمه دوم ادامه یافت. تا جایی که هر دو طرف بارها به بازکردن سد بتنی نزدیک شدند اما زد و خوردها و البته بدشانسی ماهامان مانع از فروریختن سنگر استقلال و ذوب آهن شد. در نهایت این دیدار با گل به خودی زوبی در دقایق پایانی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.


صفر شدن ذوب آهن
گل:-


استقلال یک
گل: گلبهدی – 88

بازیگران ذوب آن: حبیب فاراباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدایی، سجاد جعفری، امیرحسین صدکی، محمد سلطان مهر، سجاد عشوری، محمدحسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یاماگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضویند، رضا میرزایی، پیمان بابایی و محمد محبی.

b84e6760 d9a4 4690 b730 990e55d7a795 خبر خاکستری


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید