لیگ برتر فوتبال ادامه سری تساوی های پرسپولیس; این بار بدون یحیی / هدیه 2 امتیازی برای استقلالی ها


ساعت: 22:39
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819509

دیدار تیم های فوتبال هواداری و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال فن و پرسپولیس طی دیداری از چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و در سومین روز این رقابت ها از ساعت 20:45 امروز (دوشنبه – 25 فروردین) در ورزشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند.

موقعیت حساس پرسپولیس در قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از یک سو و تقابل یک مربی کاملا مستقل با سرخپوشان از سوی دیگر، حساسیت همیشگی این دیدار را تکمیل می کرد. از سوی دیگر یحیی گل محمدی به دلیل رفتارهای عجیب در دربی سال گذشته روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشت.

دراگان اسکوچیچ با حضور حدود 200 نفر بدون تماشاگر در ورزشگاه اکباتان به مصاف یحیی گل محمدی رفت و با سرمربی محروم قرمزها خوش و بش کرد.

نیمه اول این دیدار با وجود شروع هیجان انگیز، بی حس بود و با افت کیفی محسوس ادامه یافت تا در پایان با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم با وجود برخی موقعیت های خطرناک روی دروازه دو تیم، اما با توجه به افزایش درگیری ها و درگیری ها، زحمت جدایی از امتیازها را نداشت، تنها دستاورد بازی.


فن صفر
گل: –


پرسپولیس صفر است
گل: –

طرفداران: مسلم حق شناس، سید محمد ستاری، سیدمحمد حسینی، مهدی عبدی، معین عباسیان، نیما انتصاری، فرزاد جعفری، داریوش شجاعیان، حسین صادقی، بابک مرادی و محمدجواد محدث.
تیم پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرج، علی نعمتی، رامین رضایان، سعیدآقایی، رضا اسدی، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی عبدی و شیرزد تمیروف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید