لیگ برتر فوتبال سوغات 3 امتیازی آبی ها از تبریز / استقلال توقف ناپذیر


ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809418

وی در هفته هجدهم لیگ برتر تراکتورسازی استقلال به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حساس ترین بازی هفته هجدهم در تبریز برگزار شد. جایی که استقلال در یک بازی کلاسیک به مصاف تراکتور رفت.

استقلالی ها هم که به قهرمانی در فصل جدید عادت دارند برای ادامه پیروزی ها و تثبیت برتری خود در تبریز به دنبال پیروزی بودند تا فرهاد مجیدی در هفته های اخیر با همین ترکیب آزمایشی تیمش را به چالش بکشد.

در مقابل تراکتورسازی که یکی از بدترین و ناامیدکننده ترین فصل های خود را در این فصل پشت سر می گذارد، با یک تیم کم ستاره مقابل استقلال تلاش می کند تا جایگاه خود را بازیابد.

بازی متعادل آغاز شد و چرخش بالای توپ در وسط میزبان منجر به سرعت بالای بازی شد. با این حال این استقلال بود که در یک ضربه کرنر با سر تراکتورسازی را تکان داد و یک قدم به گل رسید. در ادامه این صحنه تبدیل به استقلال شد و تراکتورسازی هم در ضدحملات صاحب گل شد. با این حال هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. ضدحملات میدانی استقلال و تراکتورهای سبک. اگرچه حملات استقلال چندان تند نبود اما در نهایت پاس خوسین زاده با خبر تک به تک شد و اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل استقلال بازی را در دست گرفت و تراکتورسازی برای جبران گل به صورت احساسی جلو رفت اما حملات این تیم به جایی نرسید تا استقلال 3 امتیاز شیرین تبریز را کسب کند. نوار باخت تراکتور هم ادامه داشت.

تراکتور صفر
گل: –

استقلال 1
گل: امیرحسین حسین زاده (70)

تراکتور:
محمدرضا اکبری، هادی محمدی، آرش گدیری، نادر محمدی، ابوالفضل رزکپور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ساکبی (78-محمد عباس زاده)سامان نریمان جهان (72 – علی دشتی)پیمان بابای، رضا دگانی (78-محمد بلبالی)
سرمربی: زونیمیر سولدو



استقلال:
سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، صالح حردانی (66 – ورا گفوری)ابوالفضل جلالی (58- جعفر سلمانی)عزیز امانوف (58-روزبه چشمی)، امیر حسین حسین زاده (86- سعید مهری)کوین یامگا، رودی ژست (66 – ارسلان مطهری)
سرمربی: فرهاد مجیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید