به جام حذفی تکیه کردیم/ 2 امتیازی استقلال و 3 امتیازی سپاهان شانسی برای قهرمانی ندارند.

ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793101

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال برای جبران این دو ناکامی در جام حذفی از 2 سال گذشته تمرکز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و 90 ارومیه در جام حذفی گفت: با تیمی بازی می کنیم که شناخت زیادی از آن نداریم. دیروز به بازیکنانم گفتم که در این دیدار جدی خواهیم بود و این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فردا از همه بازیکنان تیمش استفاده می کند یا خیر، گفت: تصمیم گرفتیم در بازی فردا به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم. البته بازیکنان ما خیلی خوب تمرین کردند و حجم کارشان عالی است. مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می شویم.

وی در خصوص غیبت تیمش در بازی فردا گفت: رشید مظاهری در تمرین روز گذشته مصدوم شد و طبق نظر پزشکان ما شرایطی برای حضور در این دیدار ندارد. غفوری تا دو روز دیگر کار خود را با این تیم آغاز می کند.

مجیدی در خصوص انگیزه تیمش برای حضور در بازی فردا گفت: از آنجایی که در 2 سال گذشته در جام حذفی قهرمان نشده ایم به بازیکنان تیمم گفتم که حساب ویژه ای برای این جام باز کرده ایم. . امسال ما بر جبران این دو شکست در جام حذفی در 2 سال گذشته تمرکز کرده ایم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تیمش روز گذشته در زمین دانشگاه تهران تمرین کرد، گفت: در کنفرانس قبلی هم گفتم یکی از مشکلات اصلی ما این است که زمین تمرینی مناسبی نداریم. کارکنان باشگاه تلاش کردند و موفق شدند زمین دانشگاه را تصاحب کنند و اگر هفته ای یک بار بتوانند آن زمین را تصاحب کنند بسیار عالی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بازیکن گابنی با 2 امتیاز به استقلال کمک کردید یا 3 امتیاز به سپاهان، گفت: شرایط بازی ها به گونه ای نیست که تیم هایی با 2 امتیاز کمتر و بیشتر شانس برد یا از دست دادن این شانس را داشته باشند. “تمام تیم های بالای جدول شانس برد دارند اما مهم این است که در بازی های بعدی موفق شویم. برای من زیاد مهم نبود که 2 امتیاز به استقلال اضافه کنم یا 3 امتیاز به سپاهان. سپاهان قبلا و اگر یادتان باشد سپاهان مقابل پرسپولیس بازی نکرد و اختلاف 2 امتیازی ما با پرسپولیس به 5 رسید. پس این 3 امتیاز به تیم شانس برد می دهد، مهم این است که روند بردهایمان را ادامه دهیم و شانس داشته باشیم که بیاییم. پیروزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید