با وجود مشکلات تیم را برای جام حذفی آماده کردیم/ با 5 برد می توانیم قهرمان شویم

ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793148

مسابقات حذفی مهمتر از لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: مسابقات حذفی مهمتر از لیگ برتر است و با 5 پیروزی می توانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گاله نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری آستارا اظهار داشت: فرشاد پیوس یکی از مربیان خوبی است که به نظر من حق مربیگری اش را نگرفت و ممکن است بالاتر از این باشد. موقعیت

وی ادامه داد: بازی حذفی برای ما مهمتر از لیگ است. با همان ظاهری که قبل از مسابقات قبلی داشتیم این دیدار را خیلی بیشتر از نزدیک تماشا می کنیم و تیم شهرداری آستارا نیز در مسابقات قهرمانی تیم بسیار خوب و کارآمدی بود. با توجه به اینکه یکسری مشکلات برای تیم ما وجود دارد، خدا را شکر می کنیم تا جایی که بتوانیم تیم را از نظر روحی برای بازی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: به فرزندانم هم تبریک می گویم; به خاطر بازی قبلی ما بارها و بارها این بازی را دیدیم و از آن لذت بردیم و چیزی برای تشکر از بازیکنانم ندارم. امیدوارم فردا مسابقه خوبی باشد و بتوانیم به مرحله بعد برویم.

کالانوی خاطرنشان کرد: این دیدار برای جام حذفی برای ما بسیار مهمتر از قهرمانی است چرا که با 5 بازی می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و امیدواریم این مهم برای ما رقم بخورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید