از عملکردم در تیم ملی فوتسال راضی هستم/ مطمئنم با سانی می توانیم قهرمان شویم


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834153

سالار آقاپور گفت: سخت ترین بازی ما در این مرحله از مسابقه با میزبان بود که با یک گلزن هم پیروز شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سالار آقاپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناناج، درباره نتایج درخشان تیم ملی فوتسال در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا، گفت: ملی پوشان کشورمان در این مسابقات پوست اندازی کرده بودند و آقای شمسایی به بازیکنان جوان میدان داد. خوشبختانه جوانان به اعتماد کادرفنی پاسخ دادند و توانستیم با اقتدار به مرحله نهایی برسیم.

وی افزود: سخت ترین بازی ما در این مرحله از مسابقه با تیم میزبان بود که با یک گلزن هم پیروز شدیم.

ملی پوش فوتسال مس سونگون گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و از عملکردم راضی هستم. خدای ناکرده بتوانم اعتماد ستاد تیم ملی را برای حضور در جام ملت های آسیا جلب کنم.


165cca15 061a 4a43 9240 067165bb50b9 خبر خاکستری


4115463 خبر خاکستری

آقاپور در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده لیگ برتر گفت: هنوز با باشگاه مس سونگون یکساله قرارداد دارم و با وجود اینکه پیشنهادهای خوبی از گیتی پسند و کراپ داشتم اما در مس ماندگار شدم.

وی با اشاره به انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی جدید تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: آقای صانعی یکی از باتجربه ترین و فعلی ترین مربیان فوتسال کشورمان هستند. من در تیم ملی امید شاگرد او بودم و مطمئنم با تیم جدیدمان نتایج خوبی کسب می کنیم و قهرمان می شویم.

ستاره جوان مس سونگون در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به ناکامی تیمش در قهرمانی تاکید کرد: متاسفانه فصل گذشته به دلایلی نتوانستیم قهرمان شویم و شرمنده هواداران مس سونگون و شرمنده شدیم. مردم آذربایجان.”

سالار آقاپور در خاتمه به بازگشت هواداران نیز اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در فصل جدید مخاطبان به سالن برمی گردند و ما طرفداران خود را به عنوان یار ششم خواهیم داشت. به آنها قول می دهم برای پنجمین قهرمانی با تمام وجود می جنگیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید