غافلگیری فوتبالیست های جوان ایرانی در باکو/فکر نمی کردیم قهرمان جام جهانی آذربایجان شویم


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909449

ما می توانیم از سال 2025 تا المپیک 2028 دو تیم خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: واقعا فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای رقم بخورد، قهرمانی اتفاق بزرگی بود که در کشور میزبان رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن رنگارتز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از بازگشت از مسابقات جهانی آذربایجان به تهران گفت: خوشحالم که دلاورمردان کشتی توانستند در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابند. ، این افتخار را به مردم عزیز کشورمان می دهم و امیدوارم این قهرمانی باعث خوشحالی مردم شده باشد. این تقدیرها قطعا حاصل تلاش و زحمات انتخاب کنندگان کشور است که امروز نتیجه داد.

وی درباره مسابقات قهرمانی تیم ملی در باکو گفت: با 80 درصد تغییر نسبت به مسابقات جهانی صربستان به مسابقات جهانی آمدیم. خدا را شکر که در این مسابقات تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خود را ترساند و مقابل تیم ملی ترکیه با دفاع از عنوان قهرمانی خود و تیم ملی آذربایجان میزبان نایب قهرمان مسابقات جهانی غافلگیر شد. به این مسابقات با همه مدال آوران خود برنده این مسابقات شدند. واقعاً فکر نمی کردیم اینطور شود، قهرمانی اتفاق بزرگی بود که در کشور میزبان رخ داد.

رنجرز در پایان گفت: جوانان ما نشان دادند که شایسته هستند و ارزیابی ما از وضعیت فنی این جوانان مثبت است و آنها نشان دادند که ما جوانان خوبی داریم و باید روی آنها کار کنیم و برنامه فنی ویژه.” فدراسیون هم امکانات خوبی در اختیار ما قرار می دهد و با وجود همه این فرصت ها می توانیم شخصیت های خوبی از این جوانان برای المپیک 2024 پاریس ارائه کنیم همچنین از سال 2025 تا المپیک 2028 می توانیم دو تیم خوب داشته باشیم که کاملا آماده هستند و از نظر فنی در همین سطح است.

دیدگاهتان را بنویسید