لیگ برتر فوتبال نه بزرگ / دربی بدون گل، بدون شور، بدون ملک!

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789392

شهرآورد فوتبال پایتخت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در حساس ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز (شنبه 13 آذرماه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه خالی به مصاف هم رفتند.

استقلالی ها در دربی 97 بازی را بهتر آغاز کردند و با حملات پیاپی بازی را به پرسپولیس رساندند اما حملات آبی ها آنقدر سمی نبود که دروازه پرسپولیس را تهدید کند. سپس نوبت پرسپولیس بود که با حرکات ترابی و امیری به دروازه استقلال نزدیک شود اما برتری سرخ ها به موقعیت جدی منجر نشد. پس از پایان اولین دقایق طوفانی، بازی در میانه میدان ادامه داشت تا نیمه اول بدون حادثه به پایان برسد. بازی ای که اگر دروازه بان ها پشت دروازه نبودند، اتفاق نمی افتاد!

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرد و کاملاً بر بازی مسلط شد و چندین موقعیت خطرناک ایجاد کرد که با بی دقتی مهاجمان این تیم به جایی نرسید. پس از چندین حمله خطرناک بالاخره بازی داغ شد و مانند نیمه اول در میانه میدان ادامه یافت تا در دربی خسته کننده دیگر دو تیم به صفر تصاویر بسنده کنند و امتیازات را تقسیم کنند.

استقلال صفر
گل: –

پرسپولیس صفر است
گل: –

هفته هشتم لیگ بیست و یکم؛ شنبه 14/09/09; 16:15; ورزشگاه آزادی؛ هیچ تماشاگری وجود ندارد

قاضی: موعود بنیادی فر; راهنما: حسن ظهیری و علیرضا ایلدرم; داور چهارم: علی صفایی

توجه:
یحیی گل محمدی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید حقایی از پرسپولیس
فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی، کوین یمگا، آرش رضاوند، محمدحسین مرادمند از استقلال

استقلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، رزبه چشمی (74- آرش رضاوند)، مهدی مهدی پور، رضا آذری (67- زبیر نیک نفس)، رویرحسین-8 8 ارسلان مطهری)


پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرج، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه (90+1- حامد پاکدل)، وحید امیری، عیسی القطر (77- مهدی عبدی)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید