لیگ برتر فوتبال حداقل استقلال بدون سرباز در دوئل مربیان آبی ها / بیستمین بازی بدون شکست پسران فرهاد


ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812153

دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال نساجی و استقلال در چارچوب هفته بیستم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 امروز (دوشنبه 9 اسفند) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند.

تقابل دو مربی استقلالی فرهاد مجیدی و ساکت الهامی یکی از مهم ترین عواملی بود که حساسیت این دیدار مهم را افزایش داد. البته شرایط جدول و رده بندی هر دو تیم نیز در این موضوع تاثیرگذار بود.

دو تیم که با انگیزه های متفاوتی دست و پنجه نرم می کردند، در نیمه اول چیز خاصی به ذهنشان نمی رسید و تنها چند موقعیت نیمه در دروازه آنها ایجاد شد که به جایی نرسید.

آبی ها در نیمه دوم بیشتر روی دروازه حریف مازن فشار آوردند اما درخشش علیرضا حقیقتی درون دروازه نساجی، بی دقتی مهاجمان استقلال و البته پنالتی مشکوک مانع از کسب حداکثر امتیاز شاگردان فرهاد شد. در این مسابقه مهم . . مجیدی شد.

اما با وجود کسب تنها یک امتیاز، برتری استقلال بدون توجه به نتیجه دیدار پرسپولیس و مس تثبیت شد و استقلال بدون شکست به بیستمین بازی این فصل رسید.


منسوجات صفر
گل: –


استقلال صفر
گل: –

ترکیب نساجی: علیرضا حقیگی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانمالکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده، مسعود شجاعی و کریم اسلامی.

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رزبه چشمی، عارف گلمی، زبیر نیکونفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا و رودی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید