لیگ برتر فوتبال آتش بازی پسران مسی به نفع سرخابی ها / دو و سوپر گل; پاسخ میزبان به گل زودهنگام سپاهان

ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802530

دیدار تیم های فوتبال مس و سپاهان با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم های فوتبال مس و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم از نیم فصل دوم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز (شنبه 3 بهمن) در ورزشگاه رفسنجان این شهر به مصاف هم رفتند.

یکی از سریع ترین گل های تاریخ لیگ برتر ایران را شهریار مغانلو در 13 ثانیه با خطا و ناهماهنگی در دفاع مسی نارنجی به ثمر رساند اما این گل به سرعت توسط گادوین مانچا پاسخ داده شد. در نیمه اول رفسنجانی مساوی نکرد و با پنالتی مهاجم سیاه پوست خود به رختکن رفت.

در نیمه دوم و در حالی که همه منتظر بازگشت سپاهانی ها و میل او برای جبران شکست بودند، مس کنترل را به دست گرفت و باز هم دروازه حریف نامدار خود را تهدید کرد تا گل سوم را به زیبایی وارد دروازه طلایی کند. نصف دنیا باش

عسل 3
گل: گادوین منشا 19 و 36 – محسن آذرباد 80

سپاهان 1
گل: شهریار مقانلو 1

بازیگران مس: فایز الرشیدی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر، آکیل کعبی، حسن جعفری، مهدی حسینی، رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا.

تیم سپاهان: کریستوفر کنت، جورجی ولسیانی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا مهدی زاده، محمد کریمی، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهبا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید