آیا شهریار موگانلو و پرسپولیس امکان پذیر است؟

سوال خیلی ها این بود که سپاهان بعد از داشتن شهریار مقانلو، خرید کاوه رضایی و رضا اسدی چرا عیسی آل کثیر را آورد و در حمله خود تسلیم ترافیک سنگین شد؟

اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار موگانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهانی با مدیریت خوزه مورائیس برای اینکه دست خالی برای لیگ بیست و سوم باقی نمانند، عیسی آل کثیر را خریدند.

شهریار موگانلو که با بازی های خوب خود در فصل گذشته آقای گل شد، با دریافت پیشنهادی از خارج از کشور، سپاهان را به وحشت انداخت اما زردپوشان اصفهانی بلافاصله عیسی آل کثیر را که چاره ی پرسپولیس در دیدارهای سخت فصل گذشته بود، به میدان آوردند. حالا در صورت جدایی شهریار مغانلو از سپاهان، این باشگاه عیسی آل کثیر را در اختیار خواهد داشت.

در حالی که شنیده می شد سپاهانی ها حاضرند شهریار مغانلو را به باشگاهی غیر از پرسپولیس منتقل کنند، اصفهانی گزارش داد که نظر ضمنی این است که مغانلو فقط به تیم های خارجی منتقل می شود و برای هیچ تیم دیگری در ایران به جز سپاهان بازی نمی کند.

با این حال تلاش هایی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب ماهانلو انجام شده است و باید دید این مهاجم بالاخره موفق می شود یا خیر. اگر سپاهان موگانلو را برای عدم حضور در تیم ملی و پرسپولیس شرط کند احتمالا به خارج از کشور خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید