آغاز مذاکرات مستقیم فدراسیون فوتبال و کی روش برای مدیریت تیم ملی/منتظر تامین بودجه و ارائه پیشنهاد رسمی به سی کیو!


ساعت: 08:45
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881841

با وجود مواضع نامشخص سرپرستی فدراسیون فوتبال، به نظر می رسد روند مذاکره مستقیم با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعات گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با افزایش شایعات پیرامون اردوی تیم ملی فوتبال ایران و افزایش شایعات پیرامون برکناری کادرفنی فعلی و تغییر سرمربی تیم پرشین، اخبار زیادی از آینده این تیم منتشر شده است. نیمکت داغ و سرنوشت تیم ملی در جام جهانی اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند. هنوز چیزی رسمی نیست

با این حال نام کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان جایگزین دراگان اسکوچیچ بیش از دیگران شنیده شده و این روزها بر سر زبان ها افتاده است. کی روش که نتوانست تیم ملی فوتبال مصر را به قهرمانی قاره سیاه و جام جهانی 2022 قطر برساند، حالا به مهم ترین گزینه برای مدیریت فوتبال ایران تبدیل شده است.

می توان تایید کرد که فدراسیون فوتبال ایران با وجود اینکه قبل از انتخابات در یک دوره انتقالی قرار داشت و به طور موقت مسئولیت آن را برعهده داشت، اما با یک واسطه با این سرمربی پرتغالی در ارتباط بود و تقریبا مستقیماً با کی روش مذاکراتی برای پذیرش هدایت این تیم انجام شد. تیم ملی اما هنوز خبری از پیشنهاد نیست رسمی نیست.

شاید مسئولان تیم مذاکره کننده با کارلوس کی روش منتظر دستوری از جایی بالاتر از فدراسیون فوتبال هستند تا با خیال راحت پیشنهاد رسمی خود را به این سرمربی باتجربه و مسن ارائه کنند تا اعتبار و منابع مالی لازم برای پرداخت دستمزد تامین شود. .

با وجود تکذیب های مکرر اتحادیه فوتبال انگلیس، اکانت رسمی پادکست معتبر گل بازن نیز این خبر را تایید کرد، اما چنین سخنانی به معنای منتفی شدن کامل گزینه خانه نیست. مطمئنا برای جایگزین دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی روش، مردم سئول چشم خود را به سمت مربیان بومی معطوف خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید