احتمالا تا پایان دوره 4 ساله ام در فدراسیون والیبال می مانم/ منتظر دولت نیستیم، بودجه را خودمان تامین می کنیم.


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880569

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما بودجه خودمان را تامین می کنیم و نگاه نمی کنیم که دولت چقدر به ما می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه جلسه هیئت استان خوزستان در خصوص موضوع بازنشستگی خود گفت: تا زمانی که فرصت خدمت داشته باشیم خدمت خواهم کرد و زمانی که این فرصت وجود نداشته باشد به دلیل یک منع قانونی حتما این بار شخص دیگری پیگیری خواهد کرد. تا کنون توانسته ام در خدمت مردم عزیز باشم و با توجه به شرایط موجود احتمال می دهم تا پایان دوره 4 ساله خود در خدمت مردم باشم.

وی درباره وضعیت تیم ملی در لیگ ملت ها گفت: اینکه تیم ملی تاکنون در بین 16 تیم در رده هشتم قرار گرفت عملکرد خوبی است. در عین حال از آقای عطایی حمایت می کنیم. می خواهیم تیم را برای المپیک آماده کنیم. البته همه بازیکنانی مثل موسوی، غفور، معروف و سایر دوستان والیبالیست هایی هستند که برای تیم ملی زحمت کشیده اند. الان هم شکی نیست که این افراد از والیبال خداحافظی کردند و همچنان در والیبال ایفای نقش می کنند.

این داور در ادامه گفت: اکنون اکثر کشورها نسل جدیدی را در لیگ ملت ها معرفی کرده اند. به والیبالیست هایی هم فرصت دادیم که در 10 سال آینده در والیبال ملی ما نقش آفرینی کنند. در 8 دیداری که در لیگ ملت ها انجام دادیم چهره های جدیدی دیده شد و والیبالیست ها باید شانس داشته باشند. به هر حال وقتی کادر فنی تصمیم بگیرد حتما از ظرفیت والیبال بومی استفاده خواهیم کرد. اما اتفاقی که می افتد حمایت از تیم ملی است.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: در حال حاضر 2 تیم ملی خوب داریم. تیمی که الان در لهستان است و تیمی که الان در تهران بازی می کند و برای بازی های کشورهای اسلامی آماده می شود. اینها از نکات برجسته والیبال هستند. 15 سال پیش ما در هر مسابقه ای در هر جای دنیا 5-6 بازیکن داشتیم، اما الان برای هر رویدادی یک تیم جدید می فرستیم و این ظرفیت والیبال ملی ماست. در سطح لیگ جهانی باید به جوانان 18 تا 20 ساله فرصت کسب تجربه و آماده سازی برای انتخابی المپیک و المپیک بدهیم.

وی درباره بودجه فدراسیون نیز خاطرنشان کرد: ما بودجه خودمان را تامین می کنیم و نگاه نمی کنیم که دولت چقدر به ما می دهد و این را به وزارت ورزش گفته ایم. پولی که وزارت ورزش به ما می دهد شاید 10-15 درصد فعالیت ما باشد. طبیعتا آنچه ما متصور هستیم، توانمندی های غیردولتی کشور است. ما از اسپانسرها و عملیاتی که در والیبال انجام می دهیم درآمد کسب می کنیم. ما زیاد به پول دولت اهمیت نمی دهیم و به همین دلیل برنامه های خود را حتی تا المپیک پاریس بودجه بندی کرده ایم و اصلاً فکر نمی کنیم که دولت چقدر به ما می دهد. ما نگران بودجه نیستیم.

داوری در خصوص آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی در مسیر موفقیت قرار دارد و کار خود را انجام می دهد. ما از این بابت نگران نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید