دربی نیست اما بازی کلاسیک با پرسپولیس داریم/ تا پایان قراردادم در سپاهان می مانم


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901622

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: هفته خاصی را در پیش داریم. بازی فردا دربی نیست بلکه یک بازی کلاسیک در انتظار ماست. این دیدار برای لیگ و هواداران هر دو باشگاه بسیار مهم است. شادی مردم به این بازی بستگی دارد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

من با سپاهان قرارداد بلندمدت دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه این مربی قصد دارد بند فسخ قراردادش را فعال کند، تصریح کرد: وقتی صحبت از یک مسابقه مهم و کلاسیک می شود، شایعه سازی بسیار طبیعی است. من یک قرارداد طولانی مدت دارم و در قلبم برای رسیدن به آنچه می خواهم برنامه ریزی کردم. من یک مرد هستم و باید به آنچه می خواهم برسم.

بازی آسانی در پیش نداریم اما باید به اهدافمان برسیم

موریس درباره اینکه در هفته اول لیگ با سپاهان توانست استقلال را شکست دهد و اینکه آیا اکنون می تواند دیگر تیم بزرگ ایرانی یعنی پرسپولیس را شکست دهد، گفت: شما همیشه آماده هستید که موفقیت ها را تکرار کنید اما این دیدار مقابل پرسپولیس نه استقلال. ما باید به اهدافمان برسیم، اما این بازی آسانی نیست. آنها حریف قابل احترامی هستند و فردا خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد اما بازی جذابی خواهد بود.

من 20 بازیکن اصلی دارم و همه آنها با کیفیت هستند

وی با اشاره به اینکه در بازی قبل از چند بازیکن اصلی خود استفاده نکردم، خاطرنشان کرد: بازیکنان اصلی من 20 نفره هستند و هر کدام می توانند بازی کنند. به هم احترام می گذارند و به هم کمک می کنند. همه بازیکنان من با کیفیت و قابل بازی هستند.

ما فعال هستیم، نه واکنشی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تاکتیک تیمش یادآور شد: اگر بخواهیم به حریف نگاه کنیم باید بگویم حریف باکیفیتی داریم. باید به مهارت های حریف توجه کنیم. ما واکنشی نیستیم، ما فعال هستیم و عمل می کنیم. ما با یک هافبک در عقب بازی می کنیم، اما وقتی توپ را از دست می دهیم، بازیکنان عوض می شوند. دفاع یک کار تیمی است. بال ها نیز باید محافظت شوند. وقتی توپ را در اختیار داریم کارهای دیگری برای حمله انجام می دهیم. در یک بازی خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. هدف من داشتن یک تیم هوشمند است. ما 11 بازیکن قوی در زمین داریم.

دیدگاهتان را بنویسید