قراردادم با پرسپولیس تمام شد پیگیر پرونده ام در فیفا هستم/ نخواستند کروات دروازه بان اول تیم شود!

ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803141

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم با باشگاه دیگری به پایان رسیده است و در فیفا پیگیر این پرونده هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بوژیدار رادوشویچ؛ مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی اش از این باشگاه گفت: فکر نمی کردم از پرسپولیس جدا شوم، 6 سال در این تیم بودم و باورم نمی شود که جدا شدم. باید صادقانه بگویم که حمایت لازم را نداشتم و نمی خواستم دروازه بان اول شوم. من همیشه تحت فشار روحی و روانی بوده ام، اما یک حرفه ای بودم و برایم مهم نبود که در پرسپولیس بازی کنم یا روی نیمکت بنشینم.

او گفت: «از اینکه کسی را از دست دادم ناراحت نیستم. پرسپولیس همیشه در قلب من است و آن را فراموش نمی کنم. قرارداد من با باشگاه دیگری به پایان رسیده است و در فیفا پیگیر این پرونده هستم. خیلی تذکر دادم اما مدیران پرسپولیس گوش نکردند، قصد بازگشت نداشتم. مشکلاتم حل نشد و سید مجید صدری هم نتوانست پولم را بدهد.

مدافع کروات گفت: کارنامه من در پرسپولیس نشان می دهد که بارها برای دریافت دستمزدم با مشکل مواجه شده ام. جعفر سمیعی هم می خواست برای حل این مشکلات کمک کند اما قول هایی داده شد که عملی نشد. حضور صدری مشکلاتی را که همیشگی نبود حل نکرد. آنها به من احترام نمی گذاشتند و صدری به من حمله کرد. صدری عملا به من گفت تمام شد. دوست نداشتم کسی با اسم من بازی کند، ناراحت و ناراحتم که از پرسپولیس جدا شدم. در ایران لحظات زیبایی داشتم و اینجا همه چیز خوب بود.

وی همچنین تصریح کرد: پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرد و مدیران این تیم فقط می خواستند سر من را بپوشانند. گفتند سه هفته دیگر پول را می دهیم اما چیزی به من ندادند. صدری سه بار به من گفت حاضرم پول را بدهم اما دوباره آن را دور من پیچید و گفت پول را نگرفته ایم. نمی توانستم با این شرایط پیش بروم و از بازیکنان پرسپولیس کمتر بگیرم. هیچکس با من تماس نگرفت و نتوانستند حتی یک درصد از مشکلات ما را حل کنند.

رادوشوویچ گفت: دیگر نمی توانستم فریب بخورم و باید از قرمزها جدا می شدم. مدیران پرسپولیس می خواستند پاسپورت من را قفل کنند. گل محمدی به دلیل مشکلات فراوان به زودی از این تیم جدا خواهد شد. دغدغه مدیران پرسپولیس این بود که برای بنگاه املاکی که صاحب خانه من بود دردسر ایجاد کنند و باید بدهی من را پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: با مبلغ قرارداد من رسانه ای بازی کردند. برای ماندن در پرسپولیس مشکلی نداشتم اما واقعاً نگران بودم. قرارداد من خیلی کمتر از بقیه بازیکنان بود. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و ممکن است مشکلات آن بیشتر از گذشته شود. ناراحتم که دیگر هم تیمی هایم را در پرسپولیس نمی بینم. اگر بخواهم حرفه ای صحبت کنم، بازیکنان مقصر نیستند و هر چه هست، مدیران درگیر هستند. مدیران پرسپولیس حتی 5 درصد از قراردادهای ما را پرداخت نکردند. قرارداد من رسمی بود و باشگاه طبق شماره او عمل نکرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید