مسی راز پیروزی مقابل دروازه بان کروات را فاش کرد

تیم ملی فوتبال آرژانتین دو شب پیش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف کرواسی رفت و موفق شد با نمایشی فوق العاده و بی نقص حریف خود را با سه گل شکست دهد و به فینال این مسابقات راه یابد. همچنین شب گذشته با یک بازی دیگر در نیمه نهایی مشخص شد که فرانسه در فینال جام جهانی قطر به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین در دیدار مقابل کرواسی بهترین بازیکن زمین بود. گل اول آلبی سلسته را این بازیکن از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان کرواسی در دیدارهای قبلی نشان داده بود که در مهار ضربات آزاد مهارت دارد، اما مسی با ضربه ای غیرقابل مهار دروازه بان کرواسی را شکست داد و به گوشه بالای دروازه برخورد کرد.

مسی راز پیروزی مقابل دروازه بان کروات را فاش کرد

لیونل مسی پیش از این راز پیروزی مقابل دومینیک لیواکوویچ را فاش کرده است. فوق ستاره تیم ملی آرژانتین در این باره گفت: با رولی و دبو (امیلیانو مارتینز) تکنیک دروازه بان کروات را آنالیز کردم. ما همچنین در مورد جایی که او انتظار دارد توپ را بزنم صحبت کردیم. بهترین چیز این بود که «به جای اینکه منتظر بمانم او را غافلگیر کنم و ضربه محکمی به او بزنم. وقتی خیلی منتظر می مانید، یک پنالتی از دست می رود و من مصمم بودم که آن را به سرعت و به این ترتیب انجام دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید