پیگیر ساخت مجتمع آفرود آرش برای کمیسیون RC هستم / با جدیت پیگیر توسعه موتورسواری و موتورسواری در بخش دولتی هستیم


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808168

ما سعی می کنیم هر سال سمینارهای بین المللی برگزار کنیم

رئیس موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تلاش می کنیم هر ساله سمینارهای بین المللی موتورسواری و مسابقات اتومبیلرانی برگزار کنیم و خوشحالم که دوره تهران بی نظیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری در پایان سمینار بین المللی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در تهران گفت: به لطف خداوند و تلاش جمعی از خانواده بزرگ موتورسواران موفق شدیم. برای سه روز.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: نقطه اوج دو اتفاق مهم ما در هفته گذشته حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان، مراسم افتتاحیه پیست آنرود فدراسیون و سمینار جهانی تهران بود.

ناظمی ادامه داد: قدردان حمایت های سجادی هستیم و انگیزه خدمت و حرکت با نگاه ارزشمند و تخصصی وزیر ورزش و جوانان چند برابر شده است.

رئیس فدراسیون گفت: به آقای وزیر قول دادیم که توسعه حوزه به ویژه در بخش دولتی را جدی بگیرند. خدای نکرده با همکاری شرکت توسعه و نگهداری به زودی قطعه آفرود پیست شهید فهمیده را برای ساخت و بهره برداری آماده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم هر ساله سمینارهای بین المللی موتورسواری و مسابقات اتومبیل رانی برگزار کنیم و خوشحالم که استقبال از دوره تهران بی نظیر بود.

ناظمی در پایان گفت: تمامی افرادی که در دوره آنلاین و آفلاین شرکت کردند گواهینامه بین المللی خود را دریافت کردند و خوشحالم که با نظم و برنامه موفق شدیم دو رویداد مهم را با عزت و شکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید