2 مظنون حمله به محیط بان منابع طبیعی همستان دستگیر شدند/ با جدیت پیگیر پرونده قاچاق چوب و قطع درخت هستیم.


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896802

محمدصادق اکبری از دستگیری دو قاچاقچی چوب که به نگهبان منابع طبیعی شهرستان چمستان حمله کردند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، برخورد قاطع دستگاه قضایی با قاچاقچیان چوب را برشمرد و اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاق چوب موارد مهمی به روسای ادارات منابع طبیعی و بی توجهی فرمانداران ارائه شده است. با پرونده قضایی حتما تشکیل و انجام خواهد شد قانونی است.

وی بابیان اینکه احیاء و صیانت از حقوق مردم در عرصه های مختلف از جمله منابع طبیعی را از وظایف دستگاه قضایی دانست و افزود: متأسفانه افراد سودجو به طرق مختلف و برای کسب سود بیشتر اقدام به قاچاق چوب و تخریب منابع طبیعی، قطع درختان می کنند. و قاچاق منابع طبیعی تضییع حقوق شهروندی است و دستگاه قضایی استان نیز در این زمینه ساکت نیست.

وی افزود: دادستان های سراسر منطقه در این زمینه قاطعانه برخورد می کنند، پرونده های قاچاق چوب و قطع درختان را با جدیت پیگیری می کنیم.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه در سال های اخیر بسیاری از مسائل، مشکلات و علل قاچاق چوب را در استان پیگیری کرده ایم، تصریح کرد: با مدیران کل منابع طبیعی و مدیران شهرستان در ارتباط مستمر هستیم و برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت. علیه متخلفان گرفته شده است

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی چوب که به یک محیط بان منابع طبیعی در همستان حمله کردند، تصریح کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از قطع بی رویه درختان و قاچاق منابع طبیعی و تعرض به محیط بانان. ، دادستان چمستان وارد شد دادستان و همکاری نیروی انتظامی دو قاچاقچی چوب را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: با توجه به دستگیری دو نفر در این رابطه، دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید