تقلای بی مورد اعضا برای رسمی شدن جلسه هیئت مدیره / شبهه مهم در رسمی شدن جلسه فدراسیون فوتبال در غیاب سراج!


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837180

جلسه امروز هیات مدیره فدراسیون فوتبال در غیاب یکی از اعضا عملا رسمیت پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال برای بررسی و امضای احتمالی صورت های مالی حدود ساعت 9:30 صبح در مرکز ملی فوتبال آغاز شد که تنها 6 نفر در جلسه حضور داشتند و از 2 نفر دیگر خبری نیست.

سید شهره موسوی که به اتهام کلاهبرداری در پرونده رامرانز کینگمانی از شرکت هرم بادران در بازداشت به سر می برد و مهرداد سراج که پیشتر در توئیتر اعلام کرده بود در اعتراض به عدم موافقت فدراسیون با تعویض دبیر در جلسه هیئت مدیره شرکت نمی کند. عمومی.

در بین این دو نفر، مهرداد سراج به قول خود عمل کرد و به قول خود عمل کرد، اما شنیده ها حاکی از آن است که نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال علیرغم بازداشت، موفق به حضور غیابی و آنلاین در جلسه هیئت مدیره شده است. سوالی که تایید و رد آن چندان آسان نیست.

حتی در صورت آنلاین بودن موسوی باید در نظر داشت که جلسات هیات مدیره فدراسیون فوتبال بدون حضور تمامی اعضای فعلی یعنی 8 نفر تشکیل نمی شود و نیازی به تایید آن نیست. با این تفاسیر با وجود تلاش های خستگی ناپذیر بسیاری از اعضای هیئت مدیره، رسمیت این جلسات از بین می رود.

غیبت سراج برای افراد دیگر هم دردسرساز شده است پس هیچ بهانه ای برای کتمان حقیقت وجود ندارد. سید میرشاد ماجدی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، احمدرضا براتی، بهرام رضایان و هداد افشاریان تنها اعضای حاضر در جلسه با دبیرکل فدراسیون بودند.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پیش از این از فدراسیون جهانی پرسیده بود که جلسات هیئت رئیسه بر اساس مفاد اساسنامه چگونه تشخیص داده می شود که این امر ضروری است.

در حال حاضر هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ۲۱ روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه (۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری) صورت‌های مالی مقرر در بند ۳ ماده ۲۷ را بررسی می‌کند، دعوت رسمی از اعضا که شامل دستور جلسه، گزارش می‌باشد. در مورد پیاده سازی و پروتکل ها آیا ارسال مالی است.

در ماده 28 اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز به صراحت آمده است که صورت های مالی با امضای کلیه اعضای هیأت رئیسه و اعلام دبیرکل فدراسیون رسمی است. اما در غیاب مدیرعامل سابق باشگاه سایپا، صورت های مالی به رسمیت شناخته نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید