در جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ما درباره زمان و نحوه بازگشت صحبت نکردیم


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895607

عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: در جلسه هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس درباره زمان و نحوه بازگشت صحبت نکردیم. البته در مورد همه تیم های ملی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از جلسه امروز در فدراسیون، احسان اصولی، عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اولین جلسه هیات رئیسه دوره جدید برگزار شد. بیشتر بحث ها بر سر گزارش هایی از بخش های مختلف فدراسیون مانند مدیریت و تیم ملی بود. برخی از موارد عمدتاً اداری که در دست پیگیری بود و نیاز به تصویب هیئت رئیسه داشت، مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب هیئت دولت رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی روش به ایران بحثی مطرح شده است یا خیر؟ گفت: بحثی نشد. البته در مورد همه تیم های ملی بحث شد اما درباره آقای کی روش صحبتی نشد. آنچه برای هیئت مدیره مهم است این است که همه تیم های ملی با کیفیت در مسابقات شرکت کنند.

عضو هیأت مدیره فدراسیون فوتبال به حقیقت گفت: آمدم درباره جلسه هیئت رئیسه صحبت کنم و مصوباتش را اعلام کنم.

اوصولی در پاسخ به اینکه مهدی تاج در این 10 روزی که سرمربیگری اتحادیه فوتبال را برعهده دارد، با اسکوچیچ ملاقات نکرده است، تصریح کرد: او با افراد زیادی ملاقات نکرده است. سرمربی خیلی از تیم های دیگر با آقای تاج ملاقاتی نداشته است. بگذارید فدراسیون فوتبال در فضایی با ثبات و منسجم کار خود را انجام دهد. اتفاق مهمی در پیش داریم و خداوند انشاالله از آن با سربلندی عبور کنیم.

وی در پاسخ به اینکه قرار است فدراسیون فوتبال نیمکت نشینان تیم ملی را مشخص کند تا سرمربی ایران در جام جهانی سرپرستی این تیم را بر عهده بگیرد، گفت: همه بحث ها و گزارش ها را بررسی کرده ایم. در مورد اساسنامه استان ها یک پیشنهاد وجود داشت که باید بازگردانده شود و با کارشناسی بیشتری روی آن کار شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در خصوص جوایز تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا تصمیمی داشتیم که به دلیل جوان بودن این تیم است. موضوعاتی مشابه این موضوعات مطرح شد. در مورد همه تیم های ملی بحث شد. جلسه بعدی هیئت مدیره هفته آینده خواهد بود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید