جلسه هیئت مدیره فدراسیون قایقرانی / تصویب قوانین اسلالوم، قایقرانی و لیگ دراگون بوت

ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799721

جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با تصویب قوانین لیگ در رشته های اسلالوم، قایقرانی و دراگون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه امروز 8 دی ماه برگزار شد.

در این جلسه قوانین لیگ اسلالوم، روئینگ و دراگون بوت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

افزایش حق الزحمه مربیان و سایر داوران موضوعی بود که در این جلسه با تایید اعضای هیات مدیره به تصویب هیات مدیره رسید.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اولین مرحله لیگ آب های آرام گفت: خوشبختانه لیگ آب های آرام با کیفیت بسیار خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر نگهداری آغاز شد و مرحله اول که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. از اصحاب رسانه و ورزشکاران. «همراه با برنامه زنده تلویزیونی از کنار مربیان گذشتیم.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: در آینده با نگاه مثبت اعضای هیات مدیره لیگ، رشته های دیگر را نیز برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد و باید از همه دست اندرکاران این حوزه تشکر کنم. “

وی به اردوی تیم ملی بندر حمیر گفت: خوشبختانه اردوی تیم ملی آب های آرام با هدایت پدرو سنا و ایرج اگلیمی به همراه مربیان و دستیاران جوان آغاز شد و شاهد نتایج مثبتی در لیگ بودیم. ، با توجه به برودت هوا در دریاچه آزادی، با مساعدت استاندار هرمزگان و مساعدت اداره کل حفاظت محیط زیست و شهردار بندر حمیر، اردوی تیم آب های آرام به عنوان منطقه گرمسیری با بیش از 40 نفر پیگیری می شود. .

سهرابیان همچنین گفت: به هر حال هدف همه ما در قایقرانی موفقیت در بازی های آسیایی هانگژو است و سخت تلاش می کنیم تا در این بازی ها توانایی قایقرانی را در کسب مدال برای کاروان ورزش ایران نشان دهیم. عملکرد خوب.”

در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، رضا سابونچی دبیرکل، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نایب رئیس، غلامرضا امینی عضو هیئت مدیره، ایرج اگلیمی کارشناس، علی رحمهما، بازرس محیانها، بازرس مغی حضور داشتند. فدراسیون قایقرانی حسن تیمورتاش، رئیس کمیته پاراکانو کنفدراسیون قایقرانی آسیا نیز مهمان افتخاری این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید