گلمی: من توپ گرفتم؟ من صحنه را ندیدم! / حسینی: پرسپولیس به ما باخت / مصطفوی: استقلال تیم برتر بود


ساعت: 21:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816366

بازیکنان و کادرفنی استقلال پس از قرعه کشی دربی 98 به صحبت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در دربی 98 پرسپولیس و استقلال در دیداری جذاب اما جنجالی و پرحادثه به تساوی یک بر یک دست یافتند. در پایان این دیدار بازیکنان و کارکنان استقلال صحبت کردند.


* مصطفوی: استقلال بهترین تیم تاکتیکی بود

صالح مصطفوی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. تیم ما به خصوص در نیمه اول تاکتیکی بود و موقعیت های خوبی خلق کردیم. ما از نظر تاکتیکی تیم برتر زمین بودیم. تصمیماتی که مجیدی برای این بازی گرفته بود کاملاً ثابت بود. موقعیت بسیار خوبی مقابل دروازه حریف ایجاد کردیم

وی افزود: با یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم با جابجایی هایی که داشتیم کم کم تیم را تهاجمی تر کردیم. خدا را شکر به جابجایی ها پاسخ داد و مساوی کرد اما می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

مصطفوی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقدند داوری بازی به نفع استقلال بوده است، گفت: نمی دانم! وقتی در دقیقه 9 پنالتی نمی گیرد چه بگوییم؟ کارشناسان داوری باید نظر بدهند. او تصمیم می گیرد که چه برود یا بیاید. من در مورد داوری صحبت نمی کنم، همه چیز روشن بود.

سرمربی استقلال درباره قهرمانی این تیم گفت: فرهاد مجیدی اصرار دارد که بازی به بازی جلو برویم. 7 بازی دیگر هر بازی یک پایان است و معنای خاص خود را دارد. همه مسابقات سخت است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او که پس از مدت ها غیبت در دربی پرسپولیس را افتتاح کرد به زستد گفت: خدا را شکر برای او خوشحالم.


* بردگی: من توپ را گرفتم؟ من صحنه را ندیدم!

عارف گلمی مدافع استقلال پس از تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: سال نو را تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه باشد. بازی 90 دقیقه است و نمی توان گفت بازی باخته را به تساوی کشاندیم. بازی باخته مسابقه ای است که در آن داور علامت می دهد.

وی ادامه داد: ما موقعیت های خیلی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم. بازی با تساوی به پایان رسید و خوشبختانه سری بی باخت ما ادامه پیدا کرد. ما در مسیر درستی هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

گلمی درباره اعتراض پرسپولیس به نحوه محاکمه سیدعلی گفت: من در مورد تیم خودم صحبت می کنم. من به همه احترام می گذارم. داوری خیلی خوب بود. بعد از حدود 2 سال بازی با حضور تماشاگران برگزار شد. برای من به عنوان بازیکن سخت بود. چهارمین دیدار پس از مصدومیت به دربی رسید.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره صحنه برخورد توپ با دستش گفت: صحنه را ندیدم. بر اساس قوانین جدید داوری، اگر توپ به یکی از اعضای مدافع برخورد کند و سپس به او برخورد کند، هند مقصر نیست. من صحنه را ندیدم!

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال توضیح داد: همانطور که بارها کادر فنی اعلام کرده تا جام در دست بازیکنان نباشد نمی توانیم درباره قهرمانی صحبت کنیم. ما یک هدف داریم و وقتی به هدفمان رسیدیم همه بازیکنان و باشگاه در مورد آن صحبت خواهند کرد.


* حسینی: پرسپولیس به ما باخت!

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از دربی 98 گفت: بازی خوبی بود. پرسپولیس را از دست دادیم. اگر در نیمه اول توپ ها را می زدم، 2-3 گل می بردیم.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیس به استقلال گفت: فکر نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. اگر اعتراض کنند در نیمه اول پنالتی نگرفتند. در نیمه اول گل خالی نزدیم. پرسپولیس باید از این تساوی خوشحال باشد.

دروازه بان استقلال در مورد اعتراض اعضای تیم مقابل به به موقع بودن او در پایان بازی گفت: نیمه دوم که شروع شد تا دقیقه 85 شمارش کردند و این به او بستگی دارد!

حسینی درباره 23 هفته حفظ شکست ناپذیری استقلال گفت: امسال تلاش زیادی کرده ایم، همه دنبال یک هدف هستیم و انشالله به این موفقیت بزرگ دست خواهیم یافت.

وی در خصوص اعلام ترابی مبنی بر مساوی شدن رویای حسینی در این دیدار گفت: اگر باز هم برای دیدن خلاصه بازی بروند دروازه خالی ما گل نمی شود. آنها در این مسابقه یک گل نیز به ثمر رساندند. اگر توپ ها گل می شد 2-3 گل می زدیم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه آیا بین استقلال و پرسپولیس عدالت برقرار است، گفت: همیشه طرف آنها بوده است!


مطهری: ما 14 نفر بودیم؟ من صحبت نمی کنم

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از تساوی استقلال در دربی 98 گفت: در نیمه اول بازی بودیم. بازی در نیمه دوم متعادل بود. خدا را شکر نتیجه این شد که فکر می کنم هواداران هم از بازی لذت بردند.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به گل استقلال و اینکه معتقدند باید تعویض هایشان انجام شود، گفت: اصلا صحنه ای را که بخواهم صحبت کنم ندیدم. باید بررسی شود و کارشناسان نظر بدهند.

مطهری درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقدند استقلال 14 بر 11 بازی کرد، گفت: ما بیشتر بودیم؟ من در مورد آن صحبت نمی کنم. تمرکز ما روی نتایج مسابقات بعدی است. برای حفظ این موقعیت باید بیش از حد تمرکز کنیم.

مهاجم استقلال گفت: فرصت خوبی است که بگوید: حیف شد.


فتاحی: باید به قوه قضائیه اعتراض می کردیم نه پرسپولیس

سعید فتاحی نایب رئیس استقلال پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 98 گفت: بازی خوبی بود اما حق ما بود که در این دیدار پیروز شویم. ما در نیمه اول چند گل نزدیم، اما متأسفانه موفق شدیم. «پایان سال را به هوادارانمان تبریک می‌گویم، خدای نکرده هر دو جام را ببریم.

وی در خصوص اعتراضات گل محمدی به داور گفت: آن که باید اعتراض کند باشگاه استقلال است اما دیدید چقدر حرفه ای بودیم و اعتراضی نداشتیم. به هر حال او داور است و مشکلی نداشت. در نیمه اول یک صحنه مشکوک داشتیم و حالا یک صحنه مشکوک به محوطه جریمه استقلال افتاده است. توپی که ارسال شد اصلا بیرون نبود و داخل محوطه هم نبود. نمی دانم صحنه هندی است یا نه، اما کارشناسان باید نظر بدهند.

قائم مقام باشگاه استقلال درباره نحوه پیشرفت لیگ در پایان گفت: 7 هفته به پایان لیگ باقی مانده و تلاش می کنیم قهرمان شویم.

فتاحی درباره میزبانی از پرسپولیس در این دیدار گفت: ما اعتراض داریم که بگوییم بازی با تماشاگران است. هواپیماهایی را می بینید که با ظرفیت کامل سوار می شوند یا کنسرتی با 3000 نفر در داخل خانه. چرا باید 30 درصد مردم به ورزشگاه که فضای باز است بیایند؟ هواداران حق حضور حداقل 70 درصدی در ورزشگاه را دارند. امیدوارم همچنان پذیرای هواداران باشیم و با آنها جشن قهرمانی بگیریم.

وی در خصوص قیمت بلیت گفت: یکی از منابع درآمدی باشگاه ها بلیت فروشی است. به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار می شود و قیمت ها توسط خود آنها تعیین می شود.


ژست: ما نشان دادیم که چقدر قهرمان و شخصیت داریم

رودی زستد مهاجم ملی پوش استقلال پس از دربی 98 گفت: باید مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی از خود نشان می دادیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما نشان دادیم که چقدر روحیه، شخصیت و شخصیت داریم. یک امتیاز عقب بودیم اما توانستیم به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: نتیجه مسابقه بسیار خوب است، زیرا اختلاف ما همچنان 6 امتیاز است و همچنان در بالای جدول هستیم.


* مهدی پور: استقلال برای تساوی نیامد، مقابل مسابقه گل خوردیم

مهدی مهدی پور هافبک استقلال پس از تساوی استقلال و پرسپولیس درباره اعتراض هواداران پرسپولیس به داور گفت: ما هم مدتی به داور اعتراض کردیم اما بازی سختی بود و هر داوری جای سیدعلی را می گرفت. همین اتفاق برای او می افتاد.»

وی با بیان اینکه با این تساوی شانس شما برای قهرمانی بیشتر شده است، گفت: ما اصلا برای تساوی نیامدیم و فرم کارمان در نیمه اول این را نشان داد. آمدیم تا پیروز شویم، اما متأسفانه در جریان بازی به گل رسیدیم، اما خوشبختانه گل تساوی را به ثمر رساندیم.


*نف نفس: پرسپولیس هر نظری می خواهد داشته باشد!

زبیر نیکونفاس، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پایان دربی 98 گفت: بازی پرنشاطی بود. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه نشد. در پایان نیمه با یک ضربه بد به گل رسیدیم اما توانستیم به بازی برگردیم. ما آمدیم تا بازی را ببریم. موقعیت های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

بازیکن استقلال با بیان اینکه پرسپولیسی ها معتقدند خوشحالی بعد از گل نشان می دهد که برای تساوی به میدان آمده اند، گفت: آنها هر نظری می خواهند داشته باشند.

وی در خصوص قضاوت این دیدار و اعتراض پرسپولیس گفت: بازی سختی بود و سیدعلی خیلی خوب آن را مدیریت می کند. مسابقه سختی بود اما داوری مشکلی نداشت.

نیک‌نفس گفت: شیفت‌های فرهاد مجیدی، از جمله شیفت‌های او، خوب بود: «خوبی». خدا را شکر امروز همه بچه ها خوب بودند. تعویض ها هم موثر بودند. خیلی خوشحالم برای رودخانه ای که در حال شکفتن است.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال با این تساوی قهرمان می شود، گفت: فقط به بازی بعدی فکر می کنیم.

هافبک استقلال درباره مصدومیت گردنش گفت: به هر حال این اتفاق می افتد و چیز خاصی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید