افشاگری داریوش مصطفوی از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

افشاگری داریوش مصطفوی از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

داریوش مصطفوی سعی کرد در خصوص جلسه کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال به خبرنگاران توضیح دهد. بخش‌هایی از مصاحبه مصطفوی را در ادامه می‌خوانید:

* این کمیسیون یک کمیسیون مستقل است اما تصمیمات آن مربوط به شرایط کشور است، یعنی در باشگاه های پرسپولیس و استقلال سوالاتی از مدیران این باشگاه وجود دارد که ربطی به آنها ندارد. امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه شد که این باشگاه ها دچار مشکل هستند و ما با آنها روراست نبودیم، یعنی آنها متوجه شدند که ما کاری که کشورهای دیگر انجام می دهند را انجام نداده ایم، بنابراین تحت فشار و کنترل هستیم. به همین دلیل تمامی سوالات و مشکلات استقلال و پرسپولیس به مدیران این باشگاه ها اعلام شد. البته این باشگاه ها مشکل بسیار بزرگی دارند و این مالکیت مشترک است. یعنی باشگاه استقلال 97.5 درصد و پرسپولیس 98.5 درصد دارند.

* فوتبال دولتی فوتبال حرفه ای نیست. در فوتبال آسیا می گویند باشگاه باید مستقل و حرفه ای باشد اما در کشور ما با این موضوع آشنا نیستیم. خوشبختانه اکثر مشکلات پرسپولیس و استقلال برطرف شده و سوالات بسیار کمی باقی مانده است و در این زمینه آقای عزیزی هادم کمک زیادی کرده و امروز به این نتیجه رسیده ایم که می توان کار را در یک همبستگی انجام داد.

* در خصوص خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هم باید بگویم که متاسفانه یک کارشناس همه چیز را در این زمینه خراب کرد. باید به این کارشناس اطلاع داد که این یک موضوع حیاتی برای کشور است. امروز ما گرفتاری های زیادی در کشور داریم و نباید دردسرهای جدید ایجاد کنیم.

* در مورد اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای را می پذیرد یا خیر، لازم می دانم که آنها باید امضای من را بپذیرند. وقتی قبول نشدم نباید چنین پستی به من می دادند. ما هم دروغ نمی گوییم. آنها همچنین می دانند که همه مشکلات را نمی توان یک شبه حل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید