عبدالملکی وزیر ضد فساد و مردمی/ کمتر کارمندی را ندیدم که در گام اول مدیران فاسد را اخراج کنند.

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801559

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت و عضو کمیته 90 نفره مجلس گفت که کمتر مقامی را دیده است که مدیران فاسد بدوی را برکنار کرده است. در زمان حضور عبدالملکی در وزارتخانه، او را برکنار کردند و دستانشان را قطع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا احمدی سنگری نهم دی ماه در گفت و گو با خبرنگار، با ابراز حمایت از معرفی عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: عبدالملکی وزیری انقلابی، ضد فساد و مردمی است و من. از مردم و رسانه ها بخواهید توجه کنید چیزی نقل نکنید، زیرا شواهد همه این حملات از خارج است.

وی افزود: عبدالملکی یکی از وزرای انقلابی و دلسوزی است که در مورد کشور شاهد آن بوده ام و از همه کارکنان نظام می خواهم که چنین باشند.

نماینده مردم راش و حومم در مجلس با بیان اینکه دشمنان نظام نمی خواهند مسئولان با کار و فعالیت نظام را به پیش ببرند، تصریح کرد: آنها نمی خواهند کسی با این نظام برخورد کند و همیشه بوده است. و خواهد بود.

احمدی سنگری با اشاره به مجروحیت اخیر وزیر کار و رفاه اجتماعی افزود: وی پاسخگو بود.

وی گفت: من ندیدم که در گام اول یک مقام رسمی مدیران فاسد را اخراج کند. او اخراج شد.

احمدی هجمه برخی افراد را به نفع آنها دانست و گفت: زمانی که ایشان مدیران انقلابی وزارتخانه را جایگزین کردند، عده ای به دنبال فرصت برای تصدی پست بودند که وزیر مانع از آن شد و نکته همین است. این افراد منافعی دارند اما وزیر جوان با توکل به خدا بر کار او نظارت جدی خواهد داشت.

نماینده مردم راش و حومم در مجلس گفت: این هجمه ها و شایعات از سوی دشمنانی است که دلسوز ما نیستند و می خواهند نظام را تضعیف کنند اما دولت و مجلس انقلابی با توکل به خدا و یک جوان به کار خود ادامه می دهند. وزیر و ما حامی انقلاب هستیم آقای عبدالملکی و همه کارمندانی که برای مردم و نظام و انقلاب تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه ما نمی خواهند موفقیت نظام را ببینند لذا به دنبال این هجمه ها هستند. باید بدانیم که یک وزیر یا نماینده خالی از خطا نیست، اما با یک اشتباه، کل ساختار وزارتخانه یا نماینده را زیر سوال نبریم، زیرا باعث تضعیف نظام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید