انگیزه کارمندی اصلی برای حل مشکلات، نشانه شناخت درد مردم است

ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785907

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه گلستان با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات کشور گفت: انگیزه دولت اصلی برای حل مشکلات نشانه شناخت درد مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصیب عباسی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با تاکید بر اینکه مردمی بودن یکی از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: مردمی ماندن یک هدف راهبردی برای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با وجود اعتقاد مردم و مردم جمهوری اسلامی، توجه نظری و عملی به مسائل مهم از سوی قوای حاکمه و نظام میانجیگری لازم است. بازتولید اعتماد مردم به آرمان های انقلاب اسلامی.

استاد دانشگاه گلستان با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت برنامه های دولت، مجلس و حتی قوه قضائیه باشد، گفت: اعتماد مردم برای دسترسی به اطلاعات موثق کشور برای تقویت اعتماد متقابل بین مردم هر سه قوه . “آن مهم است.

عباسی برخورد قانونی و به موقع با فساد را اولویت مهم خواند و افزود: ارائه مفاسد و زورگویان پس از محاکمه و نیز ارزیابی گزارش های مستند و معتبر از فساد، ظلم و قاچاق موجب تقویت نظام انسانی می شود.

وی بر حذف قوانین مزاحم، غیرضروری و رانت خواری از روند نظام اداری تاکید کرد و گفت: تصویب قوانینی که موجب تسریع و اعتمادسازی در رونق صنعت و کسب و کار و جذب سرمایه گذار شود، از مواردی است که باید به آن توجه شود. حل شد در نظر گرفته شده. ”

این مدرس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم در پنج مورد نتوانستند انتظارات مردم را برآورده کنند، تصریح کرد: در نتیجه راهبرد اعتماد متقابل مردم و نظام به ویژه دولت ها خدشه دار شد.

عباسی تاکید کرد: بی اعتمادی مردم به دولت روحانی به دلیل افزایش تورم، افزایش تورم و بی نتیجه بودن و گسترش فقر و بیکاری است. 5 مورد وجود دارد.

وی گفت: رئیسی با علم به مشکلات عدیده و خالی بودن بیت المال و تعطیلی کارخانه ها، با طرح ایده و راهکار وارد عرصه انتخابات شد و توانست اعتماد مردم را جلب کند. او اکنون بیش از سه ماه به مردم خدمت می کند.»

استاد دانشگاه گلستان با تاکید بر اینکه انگیزه رئیس جمهور و دولت سیزدهم برای تغییر نگرش و روش خدمت به مردم و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بسیار بالاست، گفت: اقتصاد هر استان و رصد مستقیم وضعیت صنعت. در استان ها راهکارها و اقدامات موثر و سریع اتخاذ شود.

عباسی گفت: تسریع در واکسیناسیون و افزایش امید مردم به کنترل تاج از اقدامات موثر و ملموس دولت آقای رئیسی بوده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفرهای هفتگی رئیس جمهور به روستاها و دیدارهای بی تکلف و ارزان با مردم گفت:

استاد دانشگاه گلستان افزود: سفرهای رئیس جمهور و دولت های سیزده گانه به استان ها وظیفه ای خارق العاده و انقلابی است و تداوم آن در صحت گزارش های اداری کارکنان و فعال شدن آنها در عملکرد آنها موثر است. وظایف به درستی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید