اظهارات عجیب حسین کعبی درباره جادوگری در لیگ ایران

اظهارات عجیب حسین کعبی درباره جادوگری در لیگ ایران

حسین کعبی پیشکسوت سابق فوتبال از وضعیت فعلی تیم ملی ایران می گوید.

* وضعیت تیم ملی ایران را چطور می بینید؟

حسین کعبی گفت:

خدا را شکر تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد. امیدوارم در بازی بعدی مقابل لبنان بتوانیم مانند دیدارهای قبل از سد حریف بگذریم و با نتیجه خوب پیروز شویم، کار آسانی نیست اما باید در نظر داشته باشیم که مشکلی نداریم. با بازیکنان و امیدوارم همه یک ستاره ایرانی بدرخشند بیایید مسابقات را تماشا کنیم و انتظارات مردم عزیز ایران را برآورده کنیم و بدون دغدغه و مشکل تیم ملی را در جام جهانی ببینیم. با وجود وحید هاشمیان جایگاه ما در تیم ملی عالی بود و با آمدن کریم باقری وضعیت تیم ملی خیلی بهتر شده است و هیچ نگرانی نداریم. تیم ملی بهترین بازیکنان را دارد و هر مربی دوست دارد چنین بازیکنانی داشته باشد. آنها در بهترین لیگ های جهان بازی می کنند و می بینیم که در مقابل تیم های بزرگ می درخشند و با بهترین مربیان کار می کنند.

* مهدی طارمی و سردار آزمون تاکنون در خط حمله بازیکنان تاثیرگذاری بوده اند و به نظر می رسد این دو وزن تیم را به دوش می کشند.

حسین کعبی گفت:

تیم محدود به یک یا دو بازیکن نیست و یک تیم فوتبال 11 نفره است، دقت کنید که هم بازیکنان پشتی و هم هافبک ها توپ را به مهدی و سردار بدهند. علیرضا جهانبخش در هر مسابقه عملکرد استثنایی دارد و برای 3 امتیاز گل های خوبی نشان می دهد و به نظر من همه بازیکنان ما معروف، عالی و فوق العاده هستند. امسال می توانیم 3 تیم ملی داشته باشیم، بازیکنان دعوت نشده، بازیکنان ذخیره و 11 نفر در زمین. همه بازیکنان حق بازی دارند، اما فقط یازده نفر باید در زمین بازی کنند و این با مربی تصمیم می گیرد. قطعا سردار و مهدی در پست های خود عالی هستند و در لیگ اروپا و روسیه می درخشند و من همیشه بازی های آنها را دنبال می کنم. اما در پاسخ به سوال شما در مورد وزن باید بگویم که کار تیمی است و تا توپ را نگیرند نمی توانند گل بزنند.

* خودت مدافع راست بودی. دو مشکل وجود دارد، یکی دعوت نشدن وریا گفوری به تیم ملی و دیگری انتقاد از صادق محرمی. شما چی فکر میکنید؟

حسین کعبی گفت:

قبلا هم گفته بودم که صادق محرمی در این پست عالی است و انتظار می رود مدافع خوبی باشد که به بهترین شکل عملکرد خوبی از خود نشان داده است. وریا گفوری هم به این اردو دعوت نشد اما به نظرم بازیکنان خیلی خوب هستند و می توانند به خوبی سرویس بدهند. بعد از اینکه من از تیم ملی رفتم شاید تا الان 11-12 نفر به این سمت منتقل شده باشند اما این دو شاید عملکرد غیرعادی داشته باشند.

* شایعاتی مبنی بر حضور شعبده بازان در فوتبال شنیده می شود نظر شما در این مورد چیست؟

حسین کعبی گفت:

متأسفانه حرف و حدیث های زیادی داریم. اگر یک لیوان آب کنار ما باشد هزاران نفر به آنچه داخل لیوان است تهمت خواهند زد! من در فدراسیون چیزی ندیده ام اما در فوتبال ما اندازه موهای سرم را دیده ام. قبلا هم گفتم خیلی دیدم و با مدرک هم میتونم ثابت کنم.

* گفته می شود بعد از صعود ایران به جام جهانی یک سرمربی بزرگ باید تیم ملی را هدایت کند، نظر شما در این مورد چیست؟

حسین کعبی گفت:

ابتدا باید به جام جهانی برسیم، هنوز برای صحبت در این مورد زود است و باید روی مسابقات تمرکز کنیم و هدف همه ما قطعا صعود و پیشرفت تیم ملی است و بعد از مسابقات مقدماتی رجب صحبت خواهیم کرد. . اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید